گلکسی اس 10 سامسونگ از شارژ بی‌سیم معکوس ۹ واتی پشتیبانی می‌کند

سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
طبق اطلاعات ارائه شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال، گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از شارژ بی‌سیم معکوس با توان ۹ وات و استاندارد وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

بنابر اطلاعات منتشرشده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده، پرچم‌داران سه‌گانه‌ی خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس با حداکثر توان ۹ وات پشتیبانی می‌کنند. باتوجه‌به اینکه شارژر بی‌سیم سریع عرضه شده برای گلکسی اس ۹ هم دارای حداکثر توان ۹ وات است، امکان شارژ بی‌سیم معکوس با حداکثر توان ۹ وات توسط گوشی می‌تواند قابل‌توجه باشد.

اولین‌بار شرکت چینی هواوی امکان شارژ بی‌سیم معکوس را در گوشی میت ۲۰ به‌نمایش گذاشت؛ اما غول چینی تاکنون توان شارژ بی‌سیم ازطریق این گوشی را اعلام نکرده است. بااین‌حال، بنا بر آزمایشاتی که به‌طور مستقل انجام شده‌اند؛ توان شارژ بی‌سیم معکوس در گوشی‌های پرچم‌دار خانواده‌ی میت هواوی به کمتر از ۵ وات محدود می‌شود.

گلکسی اس 10 سامسونگ / Samsung Galaxy S10

شارژ بی‌سیم ابزارهای جانبی توسط گوشی به‌عنوان یک ویژگی جذاب قلمداد می‌شود؛ اما تجربه‌ی نهایی این ویژگی ممکن است چندان دلچسب نباشد. دلیل اصلی این مسئله الزام به قرارگیری گوشی‌همراه و وسائل جانبی درکنار یکدیگر و خودداری از حرکت دادن آن‌ها در زمان شارژ است. بااین‌حال، افزایش توان شارژ می‌تواند منجر به کاهش مدت لازم برای شارژ شدن لوازم جانبی شده و تا حدی به دلچسب‌تر شدن این فرایند کمک کند. همچنین، با افزایش توان شارژ بی‌سیم، انتقال شارژ به دیگر گوشی‌ها هم آسان‌تر خواهد شد.

لازم به ذکر است که دهمین نسل از پرچم‌داران خانواده‌ی گلکسی اس از شارژرهای بی‌سیم ۱۵ واتی هم پشتیبانی می‌کنند. غول دنیای گوشی‌های اندرویدی نیز در حال آماده‌سازی شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی برای این گوشی‌ها است و این شارژر در حال حاضر آزمایش‌ها کمیسیون ارتباطات فدرال را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

در زمینه‌ی ظرفیت باتری، براساس اطلاعات ارائه شده توسط اپراتور برزیلی Anatel، گلکسی اس ۱۰ پلاس به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. برای نمونه‌ی پایه‌ی گلکسی اس ۱۰ نیز شاهد استفاده از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهیم بود. درنهایت، کاربران نمونه‌ی کوچکتر گلکسی اس ۱۰ (موسوم به گلکسی اس ۱۰ ای) باید به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بسنده کنند.

galaxy s10 /گلکسی اس 10

از نظر ویژگی‌های ارتباطی، پرچم‌داران جدید سامسونگ از استاندارد وای‌فای نسل ششم (802.11ax) پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی از ویژگی «انتقال امن مغناطیسی» جهت استفاده پلتفرم پرداخت سامسونگ، موسوم به Samsung Pay هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها است. استانداردهای ارتباطی دیگر همچون ANT+، VoLTE و VoWiFi هم برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده‌اند. درکنار این موارد، اپلیکیشن Google Duo به‌عنوان نرم‌افزار پیش‌فرض برای انتقال صدا ازطریق پروتکول اینترنت (VoIP) روی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ نصب شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات