تیزر رسمی ال جی وی 40 تین‌ کیو پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزر رسمی ال‌جی وی‌ ۴۰ تین‌کیو، این گوشی هوشمند را از تمامی زوایا به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

معمولا در ماه اکتبر (مهرماه) شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند مختلفی در بازار هستیم. اما ظاهرا سال ۲۰۱۸ میلادی، نسبت به سال‌های قبل، خبرسازتر هم شده است، و در صنعت گوشی‌های هوشمند شاهد رونمایی‌های بیشتری هستیم. 

شرکت‌های گوگل، ریزر، ال‌جی، اچ‌‌ام‌دی گلوبال، سامسونگ و احتمالا وان‌پلاس، محصولات جدید خود را از هفته‌ی آینده به بعد معرفی می‌کنند. 

اولین‌ رونمایی، مربوط به شرکت‌های اچ‌ام‌دی گلوبال و ال‌جی است که در تاریخ ۴ اکتبر برابر با ۱۲ مهرماه مراسم رونمایی محصولات جدید خود را برگزار می‌کنند. هنوز برنامه‌ی بعدی این شرکت‌ها برای بعد از مراسم معرفی مشخص‌ نشده است. مطمئنا ال‌جی از گوشی هوشمند LG V40 ThinQ رونمایی خواهد کرد. 

ال‌جی امسال کمی زودتر از آنچه انتظارش می‌رفت، تیزر رسمی معرفی ال‌جی وی‌ ۴۰ تین‌کیو را منتشر کرده است. هرچند تاکنون تصاویر متعددی از این گوشی هوشمند در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشته شده است و علاقه‌مندان تا حدود زیادی با مشخصات ال‌جی ویو ۴۰ تین‌کیو آشنا هستند. شاید به‌دلیل خبرهای فاش‌شده‌ی بسیار در مورد گوشی هوشمند بعدی ال‌جی، این شرکت چنین تصمیمی گرفته است. البته برخی شرکت‌ها، تمایلی ندارند پیش از مراسم رونمایی، طراحی گوشی هوشمند آنها فاش شود؛ ولی ظاهرا ال‌جی مشکلی با فاش‌شدن طراحی ال‌جی وی‌ ۴۰ تین‌کیو ندارد. در تیزر رسمی منتشرشده، گوشی هوشمند بعدی ال‌جی از تمام زوایا قابل‌مشاهده است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، LG V40 ThinQ دارای پنج دوربین، سه دوربین در پنل پشتی و دو دوربین در پنل جلویی است. البته شرکت کره‌ای، کماکان اطلاعاتی را در مورد محصول بعدی خود از جمله رزولوشن و نحوه‌ی عملکرد دوربین‌ها پنهان کرده و توضیحی در مورد آن منتشر نکرده است. 

علاوه‌بر طراحی ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی، می‌توانید سنسور اثر انگشت را در قسمت پایین ماژول دوربین مشاهده کنید. همچنین فلش دوربین LED درسمت راست ماژول دوربین سه‌گانه قرار دارد. براساس اطلاعیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده از سوی ال‌جی، این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی خواهد بود و در سه رنگ قرمز، آبی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات