تصویر جدیدی از پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل فاش شد

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
تصویر فاش‌شده‌ی جدید، گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد.
تبلیغات

تقریبا چند روزی بود که از انبوه خبرهای فاش‌شده و غیررسمی در مورد گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل، خبری نبود. اما این بی‌خبری، چندان دوام نیاورد. پیشتر نیز پیکسل ۳ ایکس ال با ناچ و دوربین سلفی دوگانه رؤیت شده بود. 

تصویر فاش‌شده‌ی‌ جدید، گوشی های هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL را در کنار یکدیگر، با قاب زیبایی که دارند، نشان می‌دهد. این نخستین بار است که شاهد عکس‌های مطبوعاتی گوشی‌های جدید گوگل هستیم. این اولین بار است که عکس‌های مطبوعاتی را به جای تصاویر اصلی گوشی هوشمند به‌صورت فاش‌شده مشاهده می‌کنیم.

پیکسل 3 گوگل

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در سمت راست گوشی، دکمه‌ی جدید دستیار گوگل قرار داده شده است که در تصاویر قبلی رویت نشده بود. یک آیکون صوتی هم باید در تصویر می‌دیدیم که ظاهرا دیده نمی‌شود و احتمالا گوگل بدون آنکه توضیحی در موردش بدهد، این آیکون را حذف کرده است. اگر دقت کنید، هر دو گوشی هوشمند ساعت ۹:۰۰ را نشان می‌دهند؛ که نشان‌دهنده‌ی این است که هر دو گوشی هوشمند بعدی Google قرار است با اندروید ۹ پای معرفی شوند. هرچند برخی اعتقاد دارند که گوشی‌های هوشمند گوگل با نسخه‌ی اندروید ۹.۱ به بازار عرضه خواهند شد. پیشتر بررسی پیکسل ۳ ایکس ال گوگل در یک وب‌سایت روسی منتشر شده بود. 

پیکسل 3 گوگل

در پنل پشتی، ویژگی یا تغییر هیجان‌انگیزی مشاهده نمی‌شود. انتظار می‌رود پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال با قاب فابریک به بازار عرضه شوند. انتظار می‌رود که پرچمداران بعدی گوگل در تاریخ ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه به‌صورت رسمی معرفی شوند. تاکنون، هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قیمت و یا زمان عرضه به بازار گوشی‌های هوشمند بعدی گوگل منتشر نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات