پیکسل 3 گوگل احتمالا در رنگ سبز نعنایی عرضه خواهد شد

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویر رندری در یک وب‌سایت ژاپنی متعلق به گوگل منتشر شده است که پیکسل ۳، نسل جدید گوشی هوشمند این شرکت را در رنگ سبز نعنایی نمایش می‌دهد.
تبلیغات

درز جزئیات مربوط به نسل سوم گوشی‌های پیکسل گوگل کماکان ادامه دارد و به‌نظر می‌رسد که این شرکت در رابطه با گوشی‌های جدیدش دیگر چیزی برای مخفی کردن ندارد. در تازه‌ترین مورد، تصویر تیزری برای پیکسل‌های جدید در یک وب‌سایت ژاپنی متعلق به گوگل رویت شده است که به رنگ سبز نعنایی این گوشی‌ها اشاره می‌کند.

این سایت ابتدا گوشی هوشمند سفیدرنگی را با علامت پیکسل در دو رنگ سفید و سبز نعنایی نمایش می‌دهد. ما هم‌اکنون به‌لطف رندهای افشاشده‌ی اولیه می‌دانیم که مدل سفید از دکمه‌ی پاور رنگی بهره می‌گیرد. این مسئله در ادامه با انتشار تصاویر جعبه‌گشایی پیکسل ۳ ایکس‌ ال نیز تایید شد. با فشردن لوگوی گوگل در قسمت پایین در وب‌سایت یادشده، تصویر ابتدایی از گوشی به رنگ کاملا مشکی تبدیل می‌شود. با فشار مجدد، طراحی سوم با رنگ سبز نعنایی و کاغذهای رنگی در حال پایین ریختن از بالا نمایان خواهد شد.

Google Pixel 3

اینکه Pixel 3 با رنگ نعنایی عرضه خواهد شد یا خیر، فعلا در حد حدس و گمان است؛ زیرا هنوز شایعه‌ی قابل توجه‌ای با اشاره به رنگ سوم منتشر نشده است. در نتیجه، اسلات سوم به‌خصوص با آن کاغذهای رنگی می‌تواند صرفا رندری ساده به مناسبت عرضه‌ی قریب الوقوع پیکسل‌های جدید باشد. با این حال، شاید این رندر واقعا نشانه‌ی عرضه‌ی پیکسل ۳ در رنگی تازه باشد؛ اما هنوز نمی‌توان مطمئن بود که آیا سفارش هر دو مدل با این رنگ امکان‌پذیر خواهد یا نه.

پس از آنکه دیگر شرکت‌ها همچون شیائومی، هواوی و سامسونگ محصولات جدید خود را در رنگ‌های متنوع عرضه کردند، این انتظار از Google نیز می‌رود که به‌جز رنگ مشکی و سفید ملال‌آور، پیکسل‌های نسل جدید خود را در رنگی جذاب و جدید به بازار عرضه کند. در هر صورت، با روند فعلی افشای جزئیات مربوط به پیکسل ۳، شاید اطلاعات موثق‌تری در روزهای آینده منتشر شود.

Google Pixel 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات