اشتباه گوگل و انتشار پیش از موعد تصویر پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل بوک جدید

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از پیکسل 3 ایکس‌ ال و پیکسل‌بوک جدید، پیش از موعد رونمایی رسمی توسط گوگل و به‌صورت تصادفی در یک آگهی تبلیغاتی رویت شد.
تبلیغات

گوگل قصد دارد محصولات جدید خود، اعم از گوشی جدید پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل‌بوک جدید خود را ماه ‌آینده، به‌صورت رسمی در رویدادی بزرگ رونمایی کند. تاکنون خبرهای غیررسمی بسیاری در مورد Pixel 3 XL، به‌اشتراک گذاشته‌ شده است.

در حالیکه گوگل، همه‌چیز را به‌صورت کامل و دقیق برنامه‌ریزی کرده، به‌نظر می‌رسد در تبلیغات خود برای محصولات آتی، عملکرد ضعیفی داشته است.

پیکسل 3 ایکس ال

یک‌ماه مانده به موعد رونمایی، تصویری از Pixelbook جدید گوگل و گوشی هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال، در قالب مربوط به آگهی تبلیغاتی این دو محصول، توسط SlashLeaks به‌اشتراک گذاشته‌ شده است. این آگهی نشان می‌دهد پیکسل‌بوک جدید گوگل دارای حاشیه‌های باریک و طراحی زیبایی است. آگهی دیگر تایید می‌کند که پیکسل‌بوک،‌ قابلیت تبدیل‌شدن از لپتاپ به تبلت را خواهد داشت.

پیکسل 3 ایکس ال

در آگهی تبلیغاتی دیگری، SlashLeak پیکسل‌بوک را در کنار گوشی هوشمند پیکسل اسرارآمیزی به‌نمایش گذاشته است. این گوشی هوشمند شباهتی به پیکسل ۲ گوگل ندارد، و ظاهرا گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ ال گوگل است. گوشی‌ هوشمند دارای طراحی بدون حاشیه‌، بدون بریدگی بالای نمایشگر و بدون حاشیه‌ی پایینی دیده می‌شود. پیشتر، تصاویر جدید پیکسل ۳ ایکس ال، بریدگی نمایشگر و رنگ کاملا سفید آن را نشان داده بود.

پیکسل 3 ایکس ال

تصاویر به‌اشتراک‌گذاشته‌شده و خبرهای فاش‌شده‌ی قبلی، تصویر خوبی از گوشی هوشمند بعدی Google را به‌تصویر می‌کشند. به‌نظر می‌رسد پیکسل ۳ ایکس‌ ال دارای اسکنر اثر انگشت در پل پشتی است و از ماژول دوربین تکی اصلی بهره می‌برد.

پیکسل 3 ایکس ال

با وجود تمام اطلاعاتی که تاکنون از پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده است، ولی باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانیم تا دستگاه به‌صورت رسمی معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات