تصویر پیکسل 3 گوگل با نمایشگر ۵.۵ اینچی بدون بریدگی نمایشگر فاش شد

جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی از پیکسل ۳ گوگل با نمایشگر ۵.۵ اینچی بدون بریدگی نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، ماژول دوربین دوگانه با دیافراگم متغیر فاش شد.
تبلیغات

بی‌شک خبرهای منتشر شده درباره‌ی پیکسل ۳ ایکس ال گوگل آنقدر زیاد بوده است که کمتر کسی ممکن است اطلاعات زیادی در مورد آن نداشته باشد. پیشتر خبری با عنوان «بازار داغ شایعات پیرامون Pixel 3 XL زودتر از موعد رونمایی» منتشر شد که در آن تمامی خبرهای فاش‌شده در مورد پیکسل ۳ ایکس ال از قدیم تا جدید فهرست شده بود. 

براساس آخرین تصاویر فاش‌شده، نسخه‌ی کوچکتر پیکسل ۳ بدون بریدگی نمایشگر معرفی خواهد شد. براساس آنچه تاکنون از گوگل دیده‌ایم، معمولا گوشی‌های پیکسل کوچکتر خود را با حاشیه‌ی بزرگ معرف می‌کند؛ ولی تصاویر رندر جدید خبر از تغییراتی در طراحی ظاهری نسل سوم گوشی‌های پیکسل می‌دهد.

پیکسل 3 گوگل

حاشیه‌ی متقارن و البته باریکی در قسمت بالا و پایین پنل جلویی دیده ‌می‌شود. همچنین، پیکسل ۳ قرار است با دو اسپیکر در پنل جلو رونمایی شود. پنل پشتی طراحی ظاهری شبیه به یکدیگر خواهند داشت. پیکسل ۳ نیز همانند برادر بزرگترش پیکسل ۳ ایکس ال احتمالا از فناوری شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد. تصاویر متعددی از گوشی پیکسل ۳ به‌صورت فاش‌شده منتشر ‌شده است که مشخصات آن را نشان می‌دهد.

پیکسل ۳، بر خلاف گوشی مدل قبلی خود، لبه‌های گردی دارد و با نسبت تصویر ۱۸:۹ معرفی خواهد شد. پیکسل ۳ با نمایشگر  ۵.۵ اینچی و باتری با ظرفیت ۲۹۱۵ میلی‌آمپر ساعتی که تا حدی ظرفیت بالاتری نسبت به پیکسل ۲ با باتری ۲٫۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی است، معرفی خواهد شد. هرچند ‍پیشتر گفته شده بود که پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل با صفحه نمایش ۵.۳ و ۶.۲ اینچی رونمایی می‌شوند.

پیکسل 3 گوگل

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال از ماژول دوربین دوگانه در پنل جلویی بهره می‌برند؛ که احتمالا مربوط به فناوری تشخیص هویت بیومتریک آنها می‌شود. هر دو دوربین ۸ مگاپیکسلی هستند ولی یکی از دیافراگم f/1.8 و دیگری از دیافراگم متغیر f/1.8 و f/2.2 بهره می‌برد. فناوری دیافراگم متغیر در گلکسی اس ۹ پلاس معرفی شد. خیلی عجیب است که گوگل تصمیم گرفته است در پنل جلویی از دیافراگم متغیر استفاده کند.  

پیکسل 3 گوگل

احتمال دارد دو گوشی هوشمند جدید گوگل، ۴ یا ۹ اکتبر برابر با ۱۲ مهرماه یا ۱۷ مهرماه معرفی شوند. پیشتر نیز تاریخ احتمالی معرفی پیکسل ۳ از سوی گوگل مشخص شده بود. در آن خبر ذکر شده بود که پیکسل ۳ در تاریخ ۱۲ مهرماه برابر با ۴ اکتبر رونمایی می‌شود. در خبر دیگری نیز گفته شده بود که پیکسل‌ ۳ گوگل احتمالا در ۱۷ مهر معرفی خواهد شد. باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا خبرهای فاش‌شده در مورد پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال صحت دارد یا خیر. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات