تاریخ احتمالی معرفی پیکسل 3 از سوی گوگل مشخص شد

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در اقدامی تعجب‌برانگیز، تاریخ احتمالی معرفی پرچمدار بعدی خود، پیکسل ۳ را مشخص کرد.
تبلیغات

گوگل، به‌صورت ناخواسته و اتفاقی، تاریخ رونمایی پرچمدار بعدی خود، پیکسل ۳ را فاش کرد. براندون لی که با دو خبرگزاری شناخته‌شده‌ی حوزه‌ی فناوری همکاری دارد، متوجه آگهی تبلیغاتی جدیدی از سوی گوگل روی وب‌سایت Famebit شد. براساس آگهی درج‌شده، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد پیکسل ۳ را در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲مهرماه) معرفی کند.

پیکسل 3

وب‌سایت Famebit، پلتفرم بازاریابی آنلاین است که شرکت‌های فروشنده و بازاریاب و آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانند از طریق این وب‌سایت با یکدیگر در ارتباط باشند. بخشی از محتوای تبلیغاتی از سوی فروشندگان روی سایت قرار می‌گیرد تا آژانس‌های تبلیغاتی بتوانند محتوای موردنیاز را طراحی و تولید کنند تا برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد. ظاهرا گوگل نیز پستی برای تامین محتوای تبلیغاتی پرچمدار بعدی خود در کانادا روی وبسایت Famebit منتشر کرده است که مضمون پست تاریخ رونمایی گوشی پیکسل 3 را نشان می‌دهد. ظاهرا با توجه به آنچه در پست دیده می‌شود باید انتظار داشته باشیم پیکسل ۳ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲مهرماه) معرفی شود. همان‌طور که گفته شد این اطلاعات به‌عنوان محتوای موردنیاز برای تبلیغات گوشی در کانادا روی وب‌سایت منتشر‌شده است. 

تاریخ مشخص‌شده، با تاریخ‌هایی که پیش از این در مورد زمان رونمایی پیکسل ۳ مطرح شده بود، مطابقت دارد. با توجه به عملکرد و سوابق پیشین Google، نباید انتظار داشته باشیم که پیکسل ۳ در همین تاریخ به بازار عرضه شود. در پست منتشر‌شده نیز تنها تاریخ رونمایی مشخص شده است و به تاریخ عرضه‌‌ی پرچمدار بعدی گوگل اشاره‌ای نشده‌ است.

درعین حال، با انتشار این پست، گوگل زیر بار هیچ‌گونه تعهد جدی برای معرفی Pixel 3 در تاریخ مشخص‌شده قرار ندارد. باید دید نویسنده‌ی پست از انتشار آن چه هدفی را دنبال می‌کند. حتی اطلاعات منتشرشده در مورد تاریخ رونمایی پیکس ۳ می‌تواند نادرست باشد، هرچند احتمال دروغ بودن اطلاعات ضعیف است. سابقه‌ی گوگل نشان داده است که معمولا در تاریخی نزدیک به همین زمان، پرچمدار خود را رونمایی می‌کند. هنوز دو ماه به تاریخ اعلام‌شده زمان مانده، و باید منتظر بود تا دیدآیا خبر موثق بوده است یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات