گوگل پیکسل 3 ایکس ال در بنچمارک گیگ بنچ رویت شد

جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل پیکسل ۳ ایکس ال با پردازنده‌ی قوی، ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید P در بنچمارک رویت شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود گوگل پرچمدار بعدی خود را حدود دو ماه دیگر به‌صورت رسمی معرفی کند؛ ولی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید احتمالا در تاریخ ۲۰ آگوست برابر با ۲۹ مردادماه به‌طور رسمی رونمایی می‌شود.

براساس آخرین گزارش‌های غیررسمی، گوگل قصد دارد گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را در ماه اکتبر یا نوامبر (‌اواخر مهرماه یا اوایل آبان‌ماه)‌ رونمایی کند. احتمالا این گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید P خواهند بود. خوشبختانه، با توجه به انتشار خبرهای مختلف فاش‌شده‌، اطلاعاتی اندک درباره‌ی طراحی گوگل پیکسل ۳ ایکس ال داریم. پیشتر تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل 3 ایکس ال منتشر شد. هم‌چنین تصاویر جدید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، جزئیات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند. ظاهرا با توجه به اینکه گوگل پیکسل ۳ ایکس ال در بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench)‌ رویت شده است، برخی مشخصات آن نیز فاش شده است.

بنچمارک

گوگل Pixel 3 XL از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ به‌همراه حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید P بهره می‌برد. همان‌طور که انتظار می‌رفت پرچمدار بعدی Google در بنچمارک گیک‌بنچ قدرتمند ظاهر شد و در تست تک هسته‌ای، امتیاز ۲۴۰۰ و در تست چند هسته‌ای موفق به دریافت امتیاز ۸۳۵۹ شد. در نظر داشته باشید گلکسی نوت ۹ نیز قرار است با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به‌جای ۴ گیگابایت در گوگل پیکسل ۳ ایکس ال به بازار عرضه شود. اگر امتیاز گلکسی نوت و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را با یکدیگر مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که گلکسی نوت ۹ در تست تک‌هسته‌ای امتیازی برابر با ۲۴۱۱ و در تست چندهسته‌ای امتیازی برابر با ۸۷۱۲ کسب کرده است که قابل مقایسه با امتیازات پرچمدار بعدی گوگل خواهد بود.

با اینکه برخی به امتیازات گیک‌بنچ توجهی نشان نمی‌دهند و آن را واقعی نمی‌دانند؛ ولی نباید نادیده بگیریم که بسیاری از مصرف‌کنندگان به این معیارها توجه نشان می‌دهند و حتی در حین خرید، امتیازات بنچمارک را جزو فاکتورهای بررسی خود قرار می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات