ال جی دیسپلی، ۲۰ میلیون نمایشگر LCD برای آیفون ۶.۱ اینچی تولید می‌کند

شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین گزارش‌های مربوط به زنجیره‌ی تامین، ال‌جی دیسپلی مسئول تامین ۲۰ میلیون نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD آیفون اپل خواهد بود.
تبلیغات

ال جی دیسپلی پس از تلاشی بی‌وقفه بالاخره توانست وارد چرخه‌ی تامین نمایشگر OLED آیفون‌ اپل شود و کوپرتینونشین‌ها مهر تاییدی بر استاندارهای تولید ال جی دیسپلی زدند و بخشی از سفارش تولید نمایشگر OLED خود را با ال جی دیسپلی واگذار کردند.  

براساس آخرین گزارش منتشر شده، ال جی دیسپلی، مسئول تامین ۳ تا ۵ میلیون نمایشگر OLED آیفون اپل شد؛ اما ظاهرا ال جی دیسپلی نه تنها قرار است مسئولیت تامین این تعداد نمایشگر اولد آیفون اپل را بر عهده بگیرد، بلکه قرار است اپل، تامین تعداد قابل توجهی نمایشگر ال‌سی‌دی آیفون را نیز به ال جی دیسپلی بسپارد.

 سایت خبری دیجی‌تایمز با استناد به گزارش سایت کره‌ای Newspim، گزارش‌های قبلی در مورد سفارش نمایشگر اولد را تایید می‌کند. هم‌چنین در گزارش اخیر این سایت پیش‌بینی شده است که تامین ۲۰ میلیون نمایشگر ۱.۶ اینچی ال‌سی‌دی آیفون بر عهده ال جی دیسپلی خواهد بود. انتظار می‌رود که این تعداد آیفون اپل با نمایشگر ال‌سی‌دی ساخت ال جی دیسپلی، ارزان‌ترین مدل‌های جدید آیفون باشند. طبق گزارش سایت خبری کره‌ای Newspim، ال جی دیسپلی اعلام کرده است که طبق قراردادی را برای تامین نمایشگر ال‌سی‌دی نیز با اپل امضا کرده است تا نمایشگرهای ال‌سی‌دی و اولد مورد نیاز کوپرتینونشین‌ها را از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ در اختیار اپل قرار دهد.

بر اساس قرارداد جدید، انتظار می‌رود ال جی دیسپلی مسئول تامین ۴ میلیون نمایشگر اولد و هم‌چنین ۲۰ میلیون نمایشگر ال‌سی‌دی در سال ۲۰۱۸ برای اپل باشد. ال جی دیسپلی قرار است نمایشگر اولد مورد نیاز آیفون را در کارخانه‌ E6 6G تولید کند. برخی تحلیل‌گران بازار معتقد هستند که ال‌جی با فناوری پیشرفته خود در گوشی هوشمند اندرویدی جی ۷ ThinQ توانسته است اپل را تحت تاثیر قرار دهد.

به‌علاوه این گزارش هم‌چنین نشان می‌دهد که ال جی دیسپلی توانسته بیشترین حجم سفارش نمایشگر اولد را برای مدل ۶.۱ اینچی سال آینده آیفون اپل از آن خود کند. بعد از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی ال جی برای بالابردن استاندردهای تولید، بالاخره این شرکت کره‌ای توانست در این حجم تولید بالا، وارد چرخه‌ی تامین نیاز اپل شود. بر اساس آخرین گزارش‌ها، اپل در طراحی آیفون با نمایشگر ال‌سی‌دی از طراحی و فناوری تقریبا بدون حاشیه‌ی آیفون ۱۰ الگوبرداری خواهد کرد؛ لذا انتظار می‌رود آیفون‌های جدید مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی، با طراحی مشابه آیفون ۱۰ و تقریبا بدون حاشیه معرفی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات