تصاویر جدیدی از شیائومی می میکس 3 رویت شد

جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین تصاویر واقعی و زنده از شیائومی می میکس ۳ حاکی از آن است که گوشی با حاشیه بسیار باریک و بدون بریدگی نمایشگر معرفی می‌شود.
تبلیغات

ظاهرا تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات گوشی هوشمند بعدی شیائومی که قرار است واقعا تمام صفحه باشد، منتشر نشده است. البته به لطف تصاویر فاش شده‌ی مختلف از می میکس ۳، برخی مشخصات و ویژگی‌های آن زودتر از موعد رونمایی رسمی، فاش شده است.  

چند روز قبل، تصاویر شیائومی می میکس ۳ با دوربین پاپ آپ و نمایشگر بدون حاشیه‌ فاش شد و امروز نیز تصاویر زنده و واقعی دیگری، به صورت غیر رسمی از می میکس ۳ منتشر شد که موید اطلاعات فاش شده‌ی قبلی است.

می میکس 3

با نگاهی به تصویر زنده و واقعی منتشر شده از آخرین گوشی می میکس یعنی می میکس ۳، کاملا واضح است که باید انتظار رونمایی گوشی هوشمندی واقعا تمام صفحه را داشته باشیم. در تصویر هیچ‌گونه بریدگی نمایشگر دیده نمی‌شود و طراحی با حاشیه‌های باریک کاملا به چشم می‌آید. طراحی حاشیه‌ی بالای گوشی مشابه می میکس ۲ اس بدون بریدگی بالای نمایشگر است و قسمت پخش صدا به قسمت حاشیه‌ی بالای گوشی منتقل شده است. با توجه به تصویر می‌بینید که حاشیه‌ی  پایین قاب جلویی بسیار باریک طراحی شده است؛ ظاهرا اپل تنها شرکتی نیست که در آیفون ۱۰ توانست حاشیه‌ی پایینی قاب جلویی را بسیار باریک طراحی کند و شیائومی نیز در تلاش خود برای طراحی این قسمت کاملا موفق بوده است. 

می میکس 3

تنها نکته‌ای که ما را درباره‌ی صحت تصویر فاش شده به شک می‌اندازد، رابط کاربری MIUI 9 است که روی گوشی فعال است. با این حال باید توجه داشته باشیم که تصویر فاش شده، نمایشی برای نسخه‌ نمونه اولیه می میکس ۳ است. از سوی دیگر همان‌طور که گفته شد، می میکس ۳ از نظر طراحی دوربین سلفی، شباهت بسیاری به گوشی ویوونکس دارد و قرار است با دوربین پاپ آپ رونمایی شود. با معرفی و عرضه‌ی می میکس ۳، گوشی‌های هوشمندی همچون ویوو نکس و اوپو فایند ایکس، تحت فشار قرار خواهند گرفت و ممکن است در رقابت با می میکس ۳ از نظر نسبت صفحه نمایش به بدنه کم بیاورند. طبق خبرهای منتشر شده شیائومی می میکس ۳ با دوربین پاپ‌آپ، شهریور امسال رونمایی می‌شود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات