شیائومی می میکس 3 با دوربین پاپ‌آپ، شهریور امسال رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تصویری که در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است، می میکس ۳ در ماه سپتامبر با دوربین پاپ‌آپ معرفی خواهد شد.
تبلیغات

می میکس 3 که سومین نسل از گوشی‌های بدون حاشیه‌ی شیائومی به شمار می‌آید، ظاهرا قرار است بخشی از طراحی منحصربه‌فرد خود را از گوشی‌های دیگر وام بگیرد. ویوو با گوشی ویوو نکس نوآوری جالب توجهی را به نمایش گذاشت و دوربین سلفی را در دل گوشی جای داد تا در زمان نیاز به‌صورت پاپ‌آپ ظاهر شود. اوپو با پرچم‌دار جدید خود موسوم به اوپو فایند ایکس این نوآوری را وارد مرحله‌ی جدیدی کرد و حالا شیائومی نیز قصد دارد از این ترند جدید پیروی کند.

گوشی‌های هوشمند سری می میکس شیائومی به حاشیه‌های باریک و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار بالا شهرت دارند؛ اما در سال ۲۰۱۸، شاهد عرضه‌ی رقیبان بسیاری برای این گوشی‌های هوشمند منحصربه‌فرد بودیم؛ بنابراین، شیائومی برای اینکه از قافله عقب نماند، قصد دارد تا در می میکس ۳ از مکانیزیم پاپ‌آپ برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند استفاده کند.

Mi Mix 3 / می میکس ۳

موضوع فوق به واسطه‌ی تصویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی چینی مطرح شده؛ البته در این تصویر اسمی از دستگاه برده نشده است، اما با توجه به اینکه سری میکس طلایه‌دار نوآوری‌های شیائومی در عرصه‌ی رقابت گوشی‌های بدون حاشیه محسوب می‌شوند، انتظار می‌رود آنچه در تصویر شاهد هستیم، می میکس ۳ باشد.

Mi MIX 3 قرار است در ماه سپتامبر (اواسط شهریور) رونمایی شود؛ بنابراین، اگر مشتاق داشتن گوشی هوشمندی با دوربین پاپ‌آپ هستید، تنها دو ماه دیگر باید صبر کنید. ضمن اینکه شیائومی اخیرا پتنتی ثبت کرده است که در آن یک فلش، دوربین پاپ‌آپ را همراهی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید انتظار وجود فلش را نیز در این قطعه‌ی مکانیکی داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات