گوگل گوشی میان رده پیکسل را راهی بازار هند می‌کند

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس شنیده‌ها، گوگل در نظر دارد نسخه‌ای میان رده‌ از گوشی‌ هوشمند پیکسل را در بازار هند عرضه کند.
تبلیغات

بازار گوشی‌ هوشمند هند را باید یک بازار در حال توسعه خواند که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود. گوگل نیز با علم به این موضوع در نظر دارد گوشی‌ هوشمند میان‌رده‌ای از خانواده‌ی پیکسل در کشور هند راهی بازار کند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، آلفابت در نظر دارد همزمان با جشن موسوم به دیوالی (Diwali) که پاییز هر سال برگزار می‌شود، نسخه‌ی میان رده‌ای از گوشی‌ هوشمند پیکسل راهی بازار کند. این محصول همزمان با پیکسل بوک راهی بازار خواهد شد.

بنابر شنیده‌ها، گوگل بودجه‌ی بالایی برای بازاریابی این محصول صرف خواهد کرد. یکی از اهداف برای هزینه کردن این بودجه، رقابت با رقبایی نظر آمازون، سامسونگ و اپل است.

گزارش‌ها نشان از این دارند که شرکت آمریکایی جلساتی در این راستا با خرده‎فروشان هندی در کشور‌های مالزی، آمریکا و بریتانیا برگزار کرده است. بر اساس شنیده‌ها، گوگل در نظر دارد محصولات جدید خود را با مشارکت اپراتور مخابراتی Reliance Jio که شبکه‌ی 4G خود را گسترش داده است، توسعه دهد تا بدین ترتیب بتواند بیشترین استفاده را از پتانسیل شبکه‌ی 4G و پتانسیل شبکه‌ی مخابراتی جیو ببرد.

پیش از این گزارشی منتشر شده بود که عرضه‌ی گوشی میان‌رده‌ی پیکسل را در ماه آگوست نوید می‌داد؛ حال آنکه نسل جدید پیکسل‌ همچون سنت همیشگی در ماه نوامبر راهی بازار می‌شود.

از دیگر سیاست‌های گوگل برای سال آینده باید به حضور گسترده‌تر در بازار خانه‌ی هوشمند با محصولات نست اشاره کرد. غول جستجو در نظر دارد با محصولاتی نظیر سیستم آلارم، زنگ هوشمند و همچنین سنسور تشخیص دود حضور بسیار گسترده‌ای در بازار خانه‌ی هوشمند داشته باشد. یکی از دلایلی که باعث شده است گوگل با صبر و حوصله به فکر افزایش حوزه‌ی فعالیت‌هایش در کشور هند باشد، عدم شناخت کامل از برند گوگل و فعالیت این شرکت در حوزه‌ی سخت‌افزار در این کشور است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات