سامسونگ گلکسی نوت 8 اینترپرایز ادیشن رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ به‌تازگی از مدل اینترپرایز گوشی گلکسی نوت ۸ رونمایی کرده است؛ این گوشی جدید، بیشتر برای بیزینس‌ها کاربرد دارد.
تبلیغات

روز گذشته سامسونگ الکترونیکس از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ اینترپرایز ادیشن رونمایی کرد؛ این گوشی هوشمند در حقیقت نسخه‌ی آنلاک‌شده‌ی نوت ۸ به حساب می‌آید و همانطور که از نامش پیدا است، بیشتر برای سازمان‌ها و کسب‌کارها کاربرد دارد. نوت ۸ اینترپرایز ادیشن برای خریدارانش ویژگی‌هایی مثل سفارشی‌سازی، مدیریت، پشتیبانی و امنیت را در سطح سازمانی فراهم می‌کند. ترکیب این ویژگی‌ها در کنار دیگر خوبی‌های گلکسی نوت ۸، این گوشی جدید را به یک محصول دوست‌داشتنی تبدیل کرده است.

اریک مک‌کارتی، معاون ارشد شرکت سامسونگ الکترونیکس آمریکا، در بیانیه‌ای گفته است:

سازمان‌های مدرن در زمینه‌ی استراتژی‌های موبایلی همیشه با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده‌اند؛ چرا که آن‌ها همواره به‌دنبال محصولی هستند که برای‌شان مفید باشد و امنیت‌شان را تامین کند. گلکسی نوت ۸ اینترپرایز ادیشن می‌تواند با ارائه‌ی ابزاری ساده و در عین حال جامع، این مشکلات را برطرف کند. آن‌ها با استفاده از این گوشی هوشمند خواهند توانست اطلاعات خود را مدیریت کرده و امنیت آن را نیز تامین کنند. ما به سازمان‌ها محصولی خواهیم داد که عاشقش خواهند شد.
گلکسی نوت 8 اینترپرایز ادیشن

در گوشی گلکسی نوت ۸ اینترپرایز ادیشن از دو پلتفرم امنیتی Samsung Knox Configure و Samsung Enterprise Firmware Over the Air استفاده شده است؛ به لطف این دو پلتفرم، درصد خرابی دستگاه کاهش یافته است. سامسونگ اعلام کرده است که نوت ۸ اینترپرایز ادیشن قرار است به مدت سه سال و به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت کند. 

کاربران با تهیه‌ی نوت ۸ اینترپرایز ادیشن خواهند توانست به مدل بزرگ‌تر نمایشگر اینفینیتی دسترسی پیدا کنند. این گوشی به‌خوبی در یک دست جا می‌گیرد و قلم مخصوص آن (S Pen) نیز با بهبودهایی رو‌به‌رو شده است. مدل جدید گلکسی نوت ۸ دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله گواهینامه‌ی IP68 (برای مقاوم بودن در برابر آب و گرد‌و‌غبار)، شارژ سریع بی‌سیم، ۶ گیگابایت رم، پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری و حافظه‌ی داخلی قابل‌ارتقاء است. امنیت این دستگاه از طریق روش‌های مختلف احراز هویت و به لطف پلتفرم امنیتی Knox فراهم می‌شود. 

گلکسی نوت ۸ اینترپرایز ادیشن سامسونگ قرار است طی همین هفته و با قیمت ۹۹۴ دلار عرضه شود. در ادامه می‌توانید در جدولی، تمامی مشخصات این گوشی را مشاهده کنید:

مشخصات / نام گوشی

گلکسی نوت ۸ اینترپرایز ادیشن

نمایشگر

۶.۳ اینچ از نوع سوپر امولد Infinity با رزولوشن Quad HD

پردازنده

فناوری ۱۰ نانومتری، هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی (۴ هسته‌ی ۲.۳۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته‌ی ۱.۹ گیگاهرتزی)

شبکه

LTE Cat 16

سیستم‌عامل

اندروید ۷.۱.۱

ابعاد / وزن

۱۶.۲۵ در ۷.۳ در ۰.۸۶ سانتی‌متر / ۱۹۵.۶ گرم

دوربین

اصلی: ۲ عدد دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال (یکی از دوربین‌ها، لنز واید دارد) | سلفی: ۸ مگاپیکسل با قطر دیافراگم f/1.7 و داشتن اسکنر عنبیه

باتری

۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت به‌همراه پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم و با سیم

رم / حافظه‌ی داخلی

۶ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قابل‌ارتقاء به ۲۵۶ گیگابایت با کارت میکرو اس‌دی

فرمت‌های صدا

MP3, M4A, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTL, RTX, OTA, DSF, DFF

فرمت‌های ویدیو

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

اتصالات

وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰، USB نوع C، ان‌اف‌سی و استفاده از BeiDou ،Glonass ،Galileo و GPS برای مکان‌یابی

حسگرها

شتاب‌سنج، فشارسنج، اثر انگشت، ژئومغناطیسی، ژیروسکوپ، ضربان قلب، فشار، نزدیکی و نور RGB

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات