بررسی ویدیویی گلکسی نوت 8 سامسونگ

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی نوت ۸ با قابلیت‌های متعددی به بازار عرضه شده است تا موفقیت‌های فروش گلکسی اس ۸ را ادامه دهد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

پس از گذشت ۱۲ ماه، به‌ نظر می‌رسد که سامسونگ فاجعه‌ی سال ۲۰۱۶ گلکسی نوت ۷ را پشت سر گذاشته است؛ گلکسی S8 و S8+ تاکنون از بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۷ هستند و فروش بسیار موفقی را تجربه می‌کنند و کره‌ای‌ها حدود سه هفته‌ی پیش از گلکسی نوت ۸، پرچم‌دار مورد انتظار خود نیز رونمایی کردند؛ فبلتی که نادرستی گمانه‌زنی‌های اولیه در مورد پایان‌ یافتن حیات خانواده‌ی گلکسی نوت را نشان داد.

گلکسی نوت ۸ در کنار استفاده از زبان طراحی مشترک با گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، به قابلیت‌های منحصربه‌فردی در خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند سامسونگ مجهز شده است تا بدون شک در صف اول محصولات این غول فناوری بایستد. دوربین دوگانه توانمند، نمایشگر ۶.۳ اینچی فوق‌العاده که به گفته‌ی سامسونگ بهترین نمونه‌ی موجود در جهان است، پردازنده‌ی قدرتمند اکسینوس ۸۸۹۵ در کنار ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، بخشی از قابلیت‌های نوت ۸ هستند. 

در ادامه و پس از بررسی متنی و عمیق زومیت از گلکسی نوت ۸، شما را به تماشای ویدیوی بررسی این گوشی دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب

برای مشاهده مشخصات گوشی، اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت مویایل آنر و آیفون اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات