پیکسل 2 گوگل ۱۳ مهرماه رونمایی می‌شود

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس اعلام کرده است که نسل بعدی گوشی پیکسل گوگل، ۱۳ مهرماه سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به پاییز، زمان رونمایی از نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار گوگل نیز فرامی‌رسد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ایوان بلس، گوگل در نظر دارد پیکسل ۲ را در ۱۳ مهرماه یا ۵ اکتبر رونمایی کند و این گوشی که پیکسل ۲ نام دارد از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام بهره خواهد برد و از نظر ظاهری شبیه به نسل پیشین پیکسل‌های گوگل خواهد بود.

از دیگر اطلاعات ارائه‌شده باید به این نکته اشاره کرد که پیکسل‌های جدید همچون نسل پیش، در دو نسخه‌ی پیکسل و پیکسل ایکس ال راهی بازار خواهد شد؛ حال آنکه حاشیه‌ی گوشی در مقایسه با گذشته باریک‌تر می‌شود. ضمنا باید به نسبت تصویر ۲ به ۱ در این گوشی اشاره کرد که به تبعیت از ترند جدید تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نظیر ال‌جی جی ۶ و گلکسی اس ۸ سامسونگ تغییر خواهد یافت. نمایشگر ۶ اینچی امولد در نسخه‌ی بزرگ‌تر یا همان پیکسل ایکس‌ال مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این پنل ۶ اینچی توسط ال‌جی تولید می‌شود. نسخه‌ی کوچک‌تر نسل جدید پیکسل،‌ یک گوشی میان‌رده خواهد بود.

حاشیه‌های پیکسل در مقایسه با پیکسل ایکس‌ال جدید چندان باریک‌تر نخواهند شد. این گوشی از وجود نمایشگر ۴.۹۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره خواهد برد. یکی از تغییرات بزرگ اعمال‌شده در این گوشی، قرار گرفتن بلندگوها در پنل جلویی گوشی است که کیفیت صدای خروجی را بسیار بهبود خواهد داد. همچنین باید به لبه‌های حساس به لمس اشاره کرد؛ با استفاده از این لبه‌ها می‌توان گوگل اسیستنت یا دستیار صوتی هوشمند گوگل را فعال کرد و مورد استفاده قرار داد.

از جمله‌ی مشخصات فنی دیگری که پیکسل از آن بهره خواهد برد باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. دوربین پیکسل‌های جدید نیز تغییراتی خواهد داشت که بیشترین تغییر در بخش نرم‌افزاری خواهد بود. شاید پیکسل‌های جدید نیز فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری باشند.

گوگل سال گذشته گوشی‌های هوشمند سری پیکسل خود را ۴ اکتبر رونمایی کرد. در ماه‌های گذشته، گوشی‌های پرچم‌دار چشم‌‌گیری وارد بازار شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان ال‌جی جی ۶، گلکسی اس ۸، گلکسی نوت ۸ و همچنین اسنشال فون اشاره کرد. باید دید پیکسل‌های جدید گوگل چه عملکردی در این بازار از خود به نمایش خواهند گذاشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات