رندر ال‌جی وی 30 منتشر شد؛ خبری از نمایشگر ثانویه نیست!

پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی، رندر جدیدی از گوشی ال‌جی وی ۳۰ توسط @OnLeakes منتشر شده است که طراحی نهایی گوشی پرچم‏دار جدید ال‏جی را به نمایش می‎گذارد.
تبلیغات

در اوایل امروز، شرکت ال‎جی به صورت رسمی تایید کرد که ال‌جی وی ۳۰ به یک نمایشگر ۶ اینچی OLED فول‌ویژن از جنس پلاستیک مجهز شده است. با توجه به نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ نمایشگر مورد استفاده در پرچم‌دار جدید ال‏جی، وی ۳۰ ابعاد کم‎تری در مقایسه با وی ۲۰ با نمایشگر ۵.۷ اینچی خواهد داشت. البته، نباید از یاد برد که وی ۲۰ با نمایشگر ثانویه عرضه شده بود؛ این در حالی است که ال‌جی وی ۳۰، از نمایشگر ثانویه استفاده نمی‎کند

ال‌جی وی 30

در رندر تازه منتشر شده از ال‌جی وی ۳۰، تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) مشاهده می‎شود؛ همان زمانی که پیش‌تر برای معرفی پرچم‏‎‌دار جدید ال‏‌جی اعلام شده بود. شرکت ال‌جی، یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه IFA در برلین تصمیم دارد تا پرچم‎دار جدید خود یعنی وی ۳۰ را ارائه دهد. رندر منتسب به ال‎جی وی ۳۰، هم‌چنین تأیید می‎کند که پرچم‎دار جدید ال‎جی فاقد حاشیه‌های اضافی در اطراف نمایشگر خود خواهد بود و هیچ دکمه فیزیکی در جلوی گوشی قرار ندارد؛ هم‌چنین، گوشه‎های نمایشگر دارای انحنا است. 

علاوه‌‏براین، رندر به‎دست آمده تأیید می‌‏کند که دکمه‎های تنظیم صدا در لبه سمت چپ گوشی قرار دارد و همان‎طور که در ابتدا اشاره شده بود، این مدل فاقد نمایشگر ثانویه است. با این‏‌حال، مدتی پیش اعلام شد که شرکت ال‌جی از «نوار شناور» استفاده خواهد کرد که یک قابلیت نرم‌افزاری برای جایگزینی صفحه‎نمایش دوم ال‏جی وی ۳۰ است؛ هرچند مشخص نیست که این ویژگی، چه کاربردهایی را در اختیار کاربران قرار می‎دهد اما پیش‌بینی می‎شود که «نوار شناور» احتمالاً دسترسی به تعدادی از برنامه‌ها را ساده‎تر خواهد کرد. 

تصویر به‎دست آمده، هم‎چنین طرح شماتیک فاش شده توسط @OnLeakes را تایید می‏‌کند. پرچم‎دار جدید ال‎جی با شش گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و نسخه بهبود یافته مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ چهارگانه (Quad-DAC) ارایه خواهد شد. 

ال‌جی وی 30

هم‎چنین در صورتی‌که ال‌جی وی ۳۰ در اواخر شهریور یا مهر ماه عرضه شود، انتظار می‌رود شرکت ال‏جی، پرچم‎دار جدیدش را با سیستم‎‏عامل اندروید ۸.۰ عرضه کند. از دیگر ویژگی‏‌هایی که برای ال‌جی وی ۳۰ درنظر گرفته شده است، می‎توان به پشتیبانی از شارژ بی‎سیم، دوربین دوگانه و جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت در بدنه پشتی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات