ال‌جی وی 30 در بنچمارک گیک‌ بنچ رؤیت شد

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی پرچم‎دار ال‎جی وی ۳۰ در آزمون گیک‌بنچ رؤیت شد؛ امتیازات به‌دست‌آمده توسط این گوشی، از قدرت باورنکردنی آن حکایت دارند.
تبلیغات

گوشی پرچم‌دار ال‌جی برای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، ال‌جی وی ۳۰ است که به‌عنوان عضو جدیدی از سری «V» گوشی‌های پرچم‎دار این سازنده‌ی کره‎ای معرفی خواهد شد. به‌تازگی، اطلاعات بیشتری از این گوشی در آزمون گیک‌بنچ منتشر شده است که نشان می‌دهند ال‎جی وی ۳۰، پرچم‎دار واقعی سازنده‌ی خود برای سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

ال‌جی وی ۳۰ با شماره مدل LG-H932PR در آزمون گیک‎بنچ رؤیت شد و با توجه به اینکه به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازنده هشت هسته‎ای مجهز شده، توانسته است امتیازات چشمگیری کسب کند. این گوشی پرچمدار در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی، موفق به کسب ۱۸۹۹ امتیاز شده و در بررسی تمامی هسته‎های پردازشی فعال نیز امتیاز ۶۳۵۰ را به دست آورده است؛ به همین جهت، باید آن‌ را به دلیل عملکرد عالی هسته‌های پردازشی، در میان سه گوشی‌ قدرتمند آزمون گیک‌بنچ جای دهیم.

مشخصات الجی وی 30

قدرتمندترین گوشی‌ پرچم‎دار اندروید، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ هستند؛ اما باید به این نکته توجه داشت که این دستگاه‌ها به تراشه‌ی اختصاصی اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ مجهز شده‌اند؛ در همین حال، نسخه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازنده هشت هسته‌ای، عملکرد ضعیف‌تری دارند که حتی هواوی پی ۱۰ با تراشه قدیمی کرین ۹۶۰ توانسته است آن‌ها را پشت سر بگذارد.

البته شرکت شیائومی با گوشی شیائومی می ۶ رتبه سوم را از آن خود کرده است؛ هرچند نباید فراموش کرد که این مدل به یک نمایشگر فول اچ‌دی مجهز شده و از شش گیگابایت رم استفاده می‌کند. همین مشخصات فنی، کمک شایانی به افزایش امتیاز شیائومی می ۶ کرده است.

با اینکه LG V30 عملکرد درخشانی در آزمون گیک‌بنچ داشته است؛ اما نباید آن‌ را تنها شاخصه‌ی لازم برای موفقیت یک گوشی‌ هوشمند دانست. باید دید که پرچم‌دار جدید ال‌جی در دنیای واقعی چه عملکردی دارد و آیا از قدرت کافی برای رقابت با گوشی‌های پرچم‌دار دیگری که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد، برخوردار است یا خیر.

باید اشاره کرد که شرکت ال‌جی در تاریخ ۹ شهریور از گوشی پرچم‌دار ال‌جی وی ۳۰ رونمایی خواهد کرد. این مدل به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود و انتظار می‌رود که با نمایشگر فول‌ویژن با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ معرفی شود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا ال‌جی وی ۳۰ به نمایشگر ثانویه مجهز خواهد بود یا خیر، همچنین نمی‌دانیم که عملکرد دوربین دوگانه به کار گرفته‌شده در ال‎جی وی ۳۰ چگونه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات