ال جی صفحه نمایش 6 اینچی اولد وی 30 را با لبه های خمیده تایید کرد

پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تایید کرده که نسل جدید پرچمدارش یا همان وی ۳۰ از وجود صفحه‌ی نمایش اولد ۶ اینچی با لبه‌های گرد و حاشیه‌های بسیار باریک همراه خواهد شد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از نسل جدید پرچمدار ال‌جی از سری V که وی ۳۰ نام خواهد داشت، ال جی تایید کرده که این گوشی هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی با لبه‌های گرد و همچنین حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. یکی از مواردی که وی ۳۰ را از جی ۶ متمایز خواهد کرد، صفحه‌ی نمایش اولد آن است که در لبه‌ها دارای خمیدگی است. ال‌جی جی ۶ از یک صفحه‌ی نمایش تخت ال‌سی‌دی بهره می‌برد، حال آنکه وی ۳۰ از نمایشگر ۶ اینچ اولد بهره خواهد برد. پس از جی فلکس ۲، وی ۳۰ را باید اولین گوشی هوشمند پرچمدار ال‌جی خواند که از یک پنل اولد بهره خواهد برد.

استفاده از تکنولوژی اولد در مقایسه با ال‌سی‌دی، مزایای زیادی را برای کمپانی کره‌ای به همراه خواهد داشت. تکنولوژی نمایشگر‌های اولد به گونه‌ای است که در نهایت پنلی با ضخامت کمتر را نتیجه می‌دهد، ضمنا باید به انعکاس کم نور در زیر نور آفتاب و همچنین پشتیبانی از طیف گسترده‌تر رنگ در این گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. همچنین اولد بهترین فناوری موجود برای استفاده در واقعیت مجازی است، چراکه این پنل تاخیر پاسخگویی کمتری دارد.

اغلب تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به تبعیت از سامسونگ رو به استفاده از نمایشگر‌های اولد آورده‌اند. سامسونگ برای چندین سال متمادی است که از نمایشگر‌های امولد در گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کند. البته ال‌جی با نمایشگرهای اولد چندان غریبه نیست، چراکه این کمپانی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌‌ی پنل‌های اولد سایز بزرگ برای استفاده در تلویزیون‌ها است. ال‌جی همچنین قادر است تا پنل‌های P-OLED را نیز تولید کند که در واقع پنل‌های اولد پلاستیکی هستند. با استفاده از پی-اولد، ال‌جی قادر است تا لبه‌های نمایشگر را به راحتی خم کند.

ال‌جی همچنین در کنار تایید نمایشگر ۶ اینچی وی ۳۰، تصویری را نیز منتشر کرده که نشان از حاشیه‌های باریک این گوشی در کنار خمیدگی جزئی آن دارد. ال‌جی اعلام کرده که حاشیه‌های وی ۳۰ تا ۲۰ درصد کمتر از وی ۲۰ است. همچنین بنابر اطلاعات ارائه شده توسط ال‌جی، حاشیه‌ی پایینی این گوشی هوشمند تا ۵۰ درصد کوچک‌تر از وی ۲۰ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات