نسل بعدی پیکسل گوگل به پردازنده اسنپدارگون 835 مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد نسل بعدی پیکسل‌های خود را در نسخه‌های مختلف عرضه کند که احتمالا تمامی آن‌ها مجهز به اسنپدراگون 835 خواهند بود.
تبلیغات

از برند پیکسل گوگل طی ماه‌های آینده، گوشی‌های هوشمند جدیدی راهی بازار خواهد شد. شایعات منتشرشده و البته اطلاعاتی که در سورس کد اندروید قرار داده شده است، نشان از سه نسخه با نام‌های Walleye، Muskie و Taimen دارند.

حال WinFuture نشانه‌هایی در AOSP یا کد متن باز اندروید یافته است که نشان می‌دهد هر سه نسخه‌ از گوشی‌های پیکسل مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 خواهند بود.

البته این موضوع چندان غیرمنتظره نبود؛ چرا که پیکسل‌های نسل اول گوگل مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بودند که در زمان عرضه‌ی پرچم‌دارهای گوگل، قدرتمندترین پردازنده‌ی کوالکام به شمار می‌رفتند و حالا قدرتمندترین پردازنده‌ی کوالکام، اسنپدراگون ۸۳۵ است که ابتدا در گلکسی اس ۸ استفاده شده و حالا در می ۶ شیائومی و در آینده، در گوشی‌های اندروید بیشتری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در مورد این سه نسخه از محصولات گوگل هیچ اطلاعات دیگری در دست نیست و حتی نمی‌دانیم که آیا هر سه، گوشی هوشمند هستند یا خیر. در گذشته برخی منابع خبر از صفحه نمایش بسیار بزرگ برای Taimen می‌دادند و از طرفی کمی عجیب است که گوگل سه گوشی از سری پیکسل معرفی کند؛ شاید دو نسخه، گوشی هوشمند باشند و نسخه‌ی با صفحه نمایش بزرگ‌تر، در واقع یک تبلت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات