Spigen تصویر رندری از قاب محافظ ال‌جی جی ۵ منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
Spigen، تولید کننده لوازم جانبی برای محصولات مختلف است که حال تصویری‌ از قاب محافظ برای ال‌جی جی ۵ منتشر کرده و با استفاده از این رندر می‌توان تاحدودی به‌طراحی کلی دستگاه پی‌برد.
تبلیغات

همیشه پیش از معرفی پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف مشخصات و تصاویری از آن‌ها فاش می‌شود که رندر‌های ارایه شده توسط تولید کنندگان لوازم جانبی و قاب‌های محافظ نیز یکی از آن‌ها است. حال شاهد تصویر رندر جدیدی از سوی شرکت Spigen هستیم که قاب محافظ ال‌جی جی ۵ را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود که ال‌جی جی ۵ همزمان با گلکسی اس ۷ معرفی شود. در کنار مشخصات قدرتمند، انتظار طراحی جدیدی را نیز از این محصول داریم. Spigen مدعی شده که سعی کرده‌اند در طراحی این رندر تمام شایعات منتشر شده را در نظر بگیرند. در این رندر نیز دکمه‌های افزایش و کاهش حجم صدا در بخش کناری دستگاه قرار گرفته است و در بخش پشتی محصول نیز شاهد اسکنر اثر انگشت هستیم. در بخش پشتی و بالایی دستگاه جای نسبتا بزرگی برای دوربین در نظر گرفته شده است و بر اساس شایعات این محصول از دو لنز در بخش پشتی بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند همانند نسخه‌های پیشین از فناوری فوکوس لیزری و مادون قرمز استفاده خواهد کرد و دو فلاش LED نور کافی را برای عکاسی در شرایط تاریک مهیا خواهند کرد.

بر اساس این تصویر، ال‌جی جی ۵ ظاهر زیبا و اسپرتی خواهد داشت و نسبت بدنه به‌نمایشگر مناسبی را در آن شاهد خواهیم بود. اما فعلا برای پی بردن به‌اطلاعات رسمی و طراحی اصلی این دستگاه باید حدود دو هفته منتظر ماند. Spigen اعلام کرده که قاب مذکور در اواخر ماه مارس آماده عرضه خواهد بود که با این اوصاف فاصله‌ای چند هفته‌ای بین زمان معرفی جی ۵ و عرضه این قاب وجود خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات