اطلاعات جدیدی از LG G5 منتشر شد

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز اطلاعات جدیدی از پرچم‌دار آینده ال‌جی با نام LG G5 فاش شده که برخی اطلاعات این گوشی هوشمند بالا رده را مشخص می‌کند. شماره مدل این دستگاه LG-830 است که احتمال مربوط بودن اطلاعات به این دستگاه و معرفی آن در روز دوم اسفند ماه را قوی‌تر می‌کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اینطور که اطلاعات جدید برمی‌آید، این دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید نسخه ۶.۰ همراه شده است که برای یک پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ نکته عجیبی به شمار نمی‌رود. اما اطلاعات دیگر خبر از جنس بدنه فلزی برای این دستگاه با نمایشگری ۵.۵ اینچی که رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل در نظر گرفته شده و یک نمایشگر دوم هم با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل برای نشان دادن اطلاعات، درصد باتری و وضعیت آب و هوا به همراه دارند.

پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno 530 به علاوه ۳ گیگابایت حافظه رم و مجهز به ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همگی در کنار هم حتی اجازه یک لگ را به این گوشی نخواهند داد.

geev 70384

انتظار داریم در زمان رونمایی از جی ۵ ال‌جی، در پشت این دستگاه دو دوربین مختلف را ببینیم که یکی از آن‌ها ۱۶ مگاپیکسلی است و دیگری برای گرفتن تصاویر زاویه عریض تا ۱۳۵ درجه استفاده خواهند شد. همچنین فوکوس لیزری و استفاده از فلش LED دوگانه هم از دیگر ویژگی‌های دوربین این دستگاه خواهد بود. اینطور که شایعات می‌گویند، اسکنر اثر انگشت در پشت این دستگاه قرار می‌گیرد و باتری آن هم ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. در بخش جلویی هم این دستگاه به سنسور‌های معمول در گوشی‌های هوشمند به علاوه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

ال‌جی دعوتنامه‌های مراسم خود برای تاریخ ۲۱ فوریه را ارسال کرده اما اینکه در این مراسم شانس دیدن و رونمایی از جی ۵ ال‌جی را داشته باشیم در حال حاضر نامشخص است، اما از چیزی که مطمئن هستیم، معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ در مراسم MWC 2016 بارسلونا خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات