تصویر کیس‌های جدید گلکسی اس 7 و ال جی جی 5 فاش شد

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به دنبال شایعات مکرر مربوط به گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5، امروز نیز تصاویر جدیدی از قاب این دو گوشی فاش شده است که طراحی قسمت جلو و محل قرار گیری دوربین در پشت این دو گوشی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

دو هفته تا شروع MWC 2016 زمان باقی مانده است. از آنجا که ال جی و سامسونگ برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در این رویداد از پرچمداران جدید خود رونمایی کنند، شایعات پیرامون ال‌جی جی 5 و گلکسی اس 7 شدت گرفته است.

تصاویر قاب گوشی LG G5 از کمپانی Olixar و قاب گوشی Galaxy S7 از داخل کمپانی Spigen به بیرون درز کرده است. آنطور که در تصویر دیده می‌شود، ال‌جی برخلاف گذشته دکمه‌های حجم صدا و دکمه‌ی پاور را از پشت دستگاه به لبه‌ها منتقل کرده است. اگر این تصاویر درست باشند، ال‌جی از زبان طراحی اختصاصی خود که مورد توجه بسیاری از طرفداران این شرکت قرار گرفت و برخی دیگر را از این گوشی‌ها دور کرد، کنار خواهد گذاشت. در عوض ال‌جی از یک ماژول دوگانه‌ی دوربین در پشت گوشی استفاده کرده که مشخص نیست دقیقا کاربردی خواهد بود. شاید از دو دوربین برای ضبط ویدیوی سه بعدی استفاده شود و شاید هم کاربرد آن شبیه به دوربین دوگانه‌ی در گوشی LG V10 باشد که موجب ثبت تصاویر عریض می‌شود.

از طرف دیگر تصویر مربوط به قاب گلکسی اس ۷، اطلاعات فاش شده‌ی قبلی در باره‌ی این گوشی را تایید می‌کند. گلکسی اس ۷ از نظر طراحی تفاوت خاصی با گلکسی اس ۶ ندارد و احتمالا شاهد ارتقاء سخت‌افزاری و بهبودهای نرم‌افزاری در این گوشی خواهیم بود. همچنین برخی بر این باورند که سامسونگ فناوری مشابه 3D Touch اپل را در پرچمداران سری S خود اضافه کرده است.

۲ اسفندماه کنفرانس‌های سامسونگ و ال‌جی برگزار خواهد شد و انتظار داریم در آن روز گوشی‌های Galaxy S7 و LG G5 رسما رونمایی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات