آموزش تصویری انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر

یک‌شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
گوشی در دست کاربر و اپلیکیشن اینستاگرام در حال اجرا
انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر با طی مراحلی ساده امکان‌پذیر است. شما می‌توانید هم‌زمان با چند گوشی از یک حساب اینستاگرام استفاده کنید.
تبلیغات

هنگام خرید گوشی جدید، انتقال اطلاعات مهم فرایندی طاقت‌فرسا است. در‌این‌میان، لازم است داده‌های پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را نیز به دستگاه جدید منتقل کنید تا تمامی اطلاعات به‌سادگی دردسترس باشند. درحالی‌که منتقل‌کردن اطلاعاتی مثل پیامک و پیام‌های واتساپ دردسرهای زیادی دارد، خوشبختانه برای انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید کار چندان سختی در پیش ندارید.

توجه کنید که برای انتقال اکانت اینستاگرام باید نام کاربری (یوزرنیم) و رمز‌عبور (پسورد) حساب را در‌اختیار داشته باشید. اگر احراز هویت دو ‌املی را فعال نکرده باشید، فقط از‌طریق نام کاربری و رمزعبور می‌توانید فرایند انتقال اکانت اینستاگرام را انجام دهید؛ وگرنه باید به روش احراز هویت دو‌عاملی (اس‌ام‌اس، اپلیکیشن‌های رمزساز و...) دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام زومیت

بسیاری از کاربران به هنگام ساخت حساب اینستاگرام، رمز‌عبور را ذخیره نمی‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود ورود مجدد به حساب کاربری بسیار مشکل باشد. اگر رمز‌عبور خود را در‌اختیار ندارید، قبل از انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر، باید رمز‌عبور جدیدی بسازید.

به‌منظور ساخت رمزعبور جدید، وارد صفحه‌ی لاگین اینستاگرام شوید و روی گزینه‌ی Forgot Password بزنید. در صفحه‌ی جدید نام کاربری یا ایمیل یا شماره‌موبایل خود را وارد کنید. اینستاگرام پیام یا ایمیلی حاوی لینکی خاص برای شما می‌فرستد که با کلیک روی آن می‌توانید رمز‌عبور جدید انتخاب کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از شروع مراحل انتقال اکانت اینستاگرام، ایمیل و شماره‌موبایل خود را تأیید کنید. ممکن است در مرحله‌ی ورود به اینستاگرام در گوشی جدید، این شبکه‌ی اجتماعی از شما بخواهد که هویت خود را تأیید کنید.

انتقال اکانت اینستاگرام از گوشی اندروید به آیفون

انتقال اکانت اینستاگرام در بین گوشی‌های مختلف (اندروید و آیفون) روند ثابتی دارد. به‌طور‌کلی، باید ابتدا با آگاهی از رمز‌عبور، از حساب کاربری خارج شوید.

نحوه خروج از اکانت اینستاگرام در آیفون iOS

برای خروج از حساب کاربری، وارد منو تنظیمات شوید و سپس به پایین صفحه اسکرول و درنهایت گزینه‌ی Log Out را انتخاب کنید.

صفحه لاگین اینستاگرام در آیفون

در گوشی جدید خود، وارد صفحه‌ی لاگین اینستاگرام شوید. در باکس اول، نام کاربری یا ایمیل یا شماره‌موبایل و در باکس دوم، رمز‌عبورتان را وارد کنید. اگر احراز هویت دوعاملی را فعال کرده باشید، در مرحله‌ی بعد باید کد احراز هویت را نیز وارد کنید؛ درغیراین‌صورت، می‌توانید به‌راحتی فرایند انتقال اکانت اینستاگرام را انجام دهید.

چطور در گوشی دیگر به پیج اینستاگرام خودمان دسترسی داشته باشیم؟

برای دسترسی به اکانت اینستاگرام در گوشی دوم، کار سختی در پیش ندارید. صرفاً کافی است در گوشی جدید اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و نام کاربری و رمز‌عبور را وارد کنید. با این کار، انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید انجام می‌شود. هم‌زمان در گوشی قبلی خود نیز می‌توانید به استفاده از همان حساب کاربری اینستاگرام ادامه دهید.

غیرفعال‌کردن تأیید دومرحله‌ای برای انتقال اکانت به گوشی دیگر

در‌صورتی‌که احراز هویت دو‌عاملی را برای حساب اینستاگرام فعال کرده‌اید، ممکن است برای انتقال اکانت اینستاگرام کار سخت‌تری در پیش داشته باشید. توصیه‌ی زومیت به شما این است که احراز هویت دو‌عاملی را همیشه فعال نگه دارید؛ چون امنیت حساب کاربری را افزایش می‌دهد.

صفحه تایید هویت دو مرحله اینستاگرام روی آیفون

اگر هنگام انتقال اکانت اینستاگرام به‌دنبال راحتی بیشتر هستید، احراز هویت دو‌عاملی را می‌توانید غیرفعال کنید. بدین‌منظور در منو تنظیمات وارد بخش Security شوید و در صفحه‌ی جدید روی Two-Factor Authentication ضربه بزنید.

در صفحه‌ی Two-Factor Authentication، انواع حالت‌های احراز هویت دو‌عاملی را می‌بینید. در این‌جا باید به‌طور‌مجزا وارد بخش‌های مختلف (مثل اس‌ام‌اس و...) شوید و آن‌ها را غیرفعال کنید. با این کار احراز هویت دو‌عاملی غیرفعال می‌شود و برای انتقال اکانت اینستاگرام کار ساده‌تری در پیش خواهید داشت.

آیا می توان در دو گوشی به یک اکانت اینستاگرام وارد شد؟

اینستاگرام مدت‌ها است که دسترسی به یک حساب کاربری را از‌طریق چند دستگاه امکان‌پذیر کرده است. هنگام انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید، می‌توانید همچنان روی گوشی قبلی خود نیز از اینستاگرام استفاده کنید.

سوالات متداول زومیت

  • انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر چگونه انجام می‌شود؟

    برای انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید، باید نام کاربری و رمز‌عبور حساب خود را در‌اختیار داشته باشید.

  • انتقال اکانت اینستاگرام از اندروید به آیفون چگونه است؟

    به‌منظور انتقال اکانت اینستاگرام در بین گوشی آیفون و اندروید، باید رمز‌عبور حساب خود را بدانید و از‌طریق گوشی جدید در حساب اینستاگرام لاگین کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات