باشگاه فوتبال آرسنال توکن طرفداری اختصاصی راه‌اندازی می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم فوتبال آرسنال در حال راه‌اندازی توکن طرفداری با نام AFC Fan Token روی پلتفرم Socios است.
تبلیغات

تیم سرسخت لیگ برتر جزیره، باشگاه فوتبال آرسنال، با همکاری Socios در حال راه‌اندازی توکن طرفداری اختصاصی است تا به حامیان باشگاه توانایی اثرگذاری روی تصمیمات باشگاه بدهد و دسترسی آن‌ها را به محتوای مرتبط با باشگاه فراهم کند.

با راه‌اندازی توکن اختصاصی طرفداران تیم آرسنال، پلتفرم Socios به محل برگزاری جلسات دیجیتال برای گونرها (Gooners: لقب طرفداران تیم آرسنال) تبدیل خواهد شد.

طبق بیانیه رسمی چیلیز، شبکه بلاک چین انحصاری پلتفرم Socios، در روز دوشنبه هفته گذشته، این همکاری سبب خواهد شد پلتفرم Socios محل اصلی برگزاری جلسات طرفداران تیم آرسنال باشد.

در بیانیه چیلیز آمده است که دارندگان توکن‌ AFC Fan امکان مشارکت بی‌حدوحصر در امور مرتبط با باشگاه خواهند داشت؛ برای مثال، طرفداران فرصت اثرگذاری در برخی تصمیمات در هر فصل از طریق مشارکت در نظرسنجی‌ تعاملی پیدا خواهند کرد.

هنوز محدوده زمانی دقیقی برای افتتاح توکن‌های AFC Fan مشخص نشده؛ اما چیلیز عنوان کرده است که این توکن‌ها به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. طرفدارانی که اکنون برای My Arsenal Rewards (برنامه پاداش‌دهی طرفدار محور) ثبت نام کرده‌اند، مجوز دریافت رایگان توکن‌ AFC Fan را نیز در اختیار دارند.

پیتر سیلورستون، یکی از مدیران باشگاه آرسنال، می‌گوید:

آغاز همکاری با Socios.com برای ما بسیار هیجان‌انگیز بوده است؛ زیرا می‌توانیم شرایطی فراهم کنیم که موجب نزدیک‌تر شدن طرفدارانمان در سراسر جهان به تیم شود. وب‌سایت Socios.com به‌عنوان پیشرو در زمینه بلاک چین در صنعت ورزش شناخته می‌شود و با چندین باشگاه بزرگ اروپایی دیگر نیز همکاری می‌کند.

بلاک چین چیلیز تبدیل به پلتفرم محبوبی برای مشارکت طرفداران تیم‌های ورزشی حرفه‌ای و لیگ‌های مختلف شده است. در ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت ۱۴۰۰) سه تیم فرمول یک توکن‌ اختصاصی طرفداران خود را روی بلاک چین چیلیز معرفی کردند. در همان ماه یواف‌سی اعلام کرد که قصد دارد توکن طرفداری اختصاصی خود را معرفی کند.

به گزارش کوین‌گراف، چیلیز در حال گسترش فعالیت‌های خود در ایالات متحده آمریکا است تا توکن‌های طرفداری بیشتری ایجاد کند. مدیرعامل چیلیز، الکساندر دریفوس، در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۹) به کوین‌گراف گفت هدف دفتر تازه تأسیس شرکت در نیویورک،  شروع همکاری با لیگ‌ها و تیم‌های محلی خواهد بود.

دیدگاه شما درباره توکن‌های طرفداری چیست؟ به‌ نظر شما می‌توان باشگاه‌های فوتبال را از این طریق غیر متمرکز کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات