کارمندان ردیت می‌توانند از هرجا که دوست دارند، کار کنند

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ردیت اعلام کرد کارمندانش می‌توانند از هر کجا که دوست دارند کار کنند و این شرکت محیط کار را به شکلی تغییر داده است که کارمندان در صورت تمایل، بتوانند در آن حضور داشته باشند.
تبلیغات

کل دنیا در حال مبارزه با ویروس کرونا است و کسب‌وکارهای مختلف سعی دارند شرایط بهتری برای کارمندان خود مهیا کنند. بسیاری از شرکت‌ها کارمندان خود را به خانه فرستاده‌اند تا از خانه کار کنند و در محیط کار و مکان‌های شلوغ حضور نداشته باشند. شرکت‌های مانند توییتر، مایکروسافت و گوگل کارمندان خود را دورکار کرده‌اند و حالا ردیت (Reddit) هم این مسیر را در پیش گرفته است. ردیت اعلام کرده که این دورکاری شامل تمام کارمندان این شرکت از جمله کارمندان پشتیبان IT و کارمندان خدماتی می‌شود.

ردیت در بیانیه خود اعلام کرده که به‌دنبال بهترین راه است تا بتواند بهترین عملکرد را از کارمندان خود شاهد باشد. بااین‌حال ردیت به این موضوع اشاره کرده است که شرایط کار در محل شرکت را هم برای کارمندان فراهم می‌کند یا شرایطی به وجود می‌آورد که کارمندان بتوانند هم در خانه و هم در محیط شرکت به فعالیت خود ادامه دهند. محیط فیزیکی این شرکت بسیار تغییر کرده است و فضای بیشتری برای کارمندان ایجاد شده و حالا این به خود کارمندان بستگی دارد که در خانه بمانند یا در محیط شرکت حضور داشته باشند.

ردیت به این موضوع اشاره کرده که شرایط جدید محیط کاری آن‌ها بسیار ساده و راحت شده است. محیط کار شبیه به کافی‌شاپ شده و فضاهای شخصی مختلفی هم برای کارمندان در نظر گرفته شده است که بتوانند به کارهای خود برسند و حتی با سایر اعضا در ارتباط باشند. به‌نظر می‌رسد ردیت محیط کاری خود را شبیه به محیط‌های کاری اشتراکی کرده است تا همه کارمندان بتوانند راحت‌تر با هم در تعامل باشند.

این تغییر شرایط باعث شده است ردیت تغییراتی در حقوق کارمندان ایجاد کند. به‌طور مثال این شرکت به کارمندانی که در شهرهای گران‌قیمت مانند نیویورک و سان‌فرانسیسکو زندگی می‌کنند، حقوق رزرو می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات