دل با ۱۰ لپ‌تاپ جدید در نمایشگاه MWC 2024 نگاه‌ها را خیره کرد

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
مطالعه 4 دقیقه
لپ‌تاپ دل Latitude 9450 از نمای جلو و جانبی در حال لپ‌تاپ و تبلت
دل ۱۰ لپ‌تاپ جدید در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی کرد تا دل طرفدارانش را به دست بیاورد.
تبلیغات

دل ۱۰ لپ‌تاپ جدید از سری Latitude را در نمایشگاه MWC رونمایی کرد. مدل‌های جدید در بازه‌های قیمتی متفاوتی قرار دارند تا سلیقه‌های مختلف کاربران را پوشش دهند. همگی این لپ‌تاپ‌ها از گرافیک مجتمع اینتل بهره می‌برند.

مدل جدید لپ‌تاپ تبدیل‌شونده‌ی دل Latitude 7350 Detachable از پردازنده‌ اینتل مدل Core Ultra 5 یا Core Ultra 7 (سری vPro) در کنار حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5-6400 و دو ترابایت SSD بهره می‌برد.

نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح 2.8K، پشتیبانی از وای‌فای ۷ و بلوتوث ۵٫۴، باتری ۴۶٫۵ وات‌ساعتی و وب‌کم ۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های لتیتود ۷۳۵۰ است.

لپ‌تاپ دل Latitude7350 Detachable بدون کیبورد درحالت تبلت
لپ‌تاپ دل Latitude7350 Detachable از نمای بالا
نمای جلو و جانبی لپ‌تاپ دل Latitude7350 Detachable

نسخه‌ی به‌روزشده‌ی لپ‌تاپ Latitude 9450 از پردازنده‌ی Core Ultra 7 vPro، حداکثر ۶۴ گیگابایت رم LPDDR5X و دو ترابایت SSD، باتری ۶۰ وات‌ساعتی، نمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح +QHD، پشتیبانی از وای‌فای ۷ و بلوتوث ۵٫۴ و وب‌کم 1080p بهره می‌برد.

لپ‌تاپ دل Latitude 9450 از نمای جلو
لپ‌تاپ دل Latitude 9450 از نمای بالا

دل سه لپ‌تاپ دیگر از سری لتیتود با مدل‌های ۷۳۵۰ و ۷۴۵۰ و ۷۶۵۰ معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها با شاسی آلومینیومی و منیزیمی ساخته شده‌اند که دوام بیشتری دارد. همه‌ی آن‌ها به پردازنده‌‌ی Core Ultra 7 و حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و دو ترابایت SSD مجهز هستند و ارتباط 5G را ارائه می‌دهند.

لپ‌تاپ دل Latitude7350 ازنمای جلو
لپ‌تاپ دل Latitude7350 از نمای بالا

لپ‌تاپ‌های ۷۴۵۰ و ۷۳۵۰ در دو نسخه با نمایشگر لمسی و پشتیبانی از قلم یا نمایشگر غیرلمسی با دو وضوح +FHD یا +QHD در دسترس قرار می‌گیرند. مدل ۷۳۵۰ نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی و مدل ۷۴۵۰ نمایشگر ۱۴ اینچی دارد و هردو از وای‌فای ۷ و بلوتوث ۵٫۴ پشتیبانی می‌کنند و به باتری ۳۸ یا ۵۷ وات‌ساعتی مجهز هستند.

لپ‌تاپ دل Latitude7450 Ultralight از نمای بالا
لپ‌تاپ دل Latitude7450 Ultralight از نمای جلو  و جانبی
لپ‌تاپ دل Latitude7350 Ultralight از نمای جانبی

مدل ۷۶۵۰ برخلاف دو نمونه‌ی یادشده ۱۶ اینچی است و قابلیت سفارش با نمایشگر لمسی ندارد. به‌جز این مورد‌، مشخصاتش با دو نمونه‌ی دیگر مطابقت دارد.

دل سری Ultralight از مدل‌های لتیتود ۷۳۵۰ و ۷۴۵۰ را در کنار مدل‌های عادی معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها از منیزیم ساخته شده‌اند و وزن کمتری نسبت‌ به همتایان استاندارد خود دارند و می‌توانند در دسته‌ی سبک ترین لپ تاپ ها قرار بگیرند.

دل قیمت لپ تاپ های جدیدش را فعلاً اعلام نکرده است. مدل‌های جدید لپ‌ تاپ‌ دل از ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) برای خرید در دسترس خواهند بود. انتظار می‌رود لپ‌تاپ‌های اقتصادی لتیتود ۵۳۴۰، ۵۴۵۰ و ۵۵۵۰ در کنار سایر مدل‌ها در تاریخ یادشده عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات