لپ‌تاپ جدید لنوو با پردازنده Core Ultra کابوس سرفیس پرو مایکروسافت است

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ لنوو تینک‌پد X12 نسل دوم به همراه کیبورد جداشونده از نمای جلو
لنوو با رونمایی لپ‌تاپ هیجان‌انگیز مجهز به جدیدترین پردازنده‌ی اینتل و قابلیت‌هاش هوش مصنوعی، به جنگ سرفیس پرو مایکروسافت می‌رود.
تبلیغات

لنوو در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه MWC از لپ‌تاپ ThinkPad X12 Detachable نسل ۲ رونمایی کرد. این لپ‌تاپ با جدیدترین پردازنده اینتل از سری Core Ultra قرار است رقابت نزدیکی با لپ تاپ مایکروسافت سری سرفیس پرو داشته باشد.

جدیدترین لپ تاپ لنوو درست مانند سرفیس پرو از کیبورد جداشونده بهره می‌برد که با جداکردن آن می‌توان دستگاه را به تبلت تبدیل کرد. تینک‌پد X12 نسل دوم با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار می‌گیرد و از وای‌فای ۷ و بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ لنوو تینک‌پد X12 نسل دوم از نمای جلو نمای پشت و نمای بغل
لپ‌تاپ لنوو تینک‌پد X12 نسل دوم از نمای جلو و نمای پشت با کیبورد

براساس بیانیه‌‌ی رسمی، نسل دوم تینک‌پد X12 از نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی LCD با فناوری IPS و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می‌برد که توسط شیشه‌ی گوریلا گلس محافظت می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های تینک‌پد X12 می‌توان به حسگر اثر انگشت روی کیبورد، درگاه‌های تاندربولت ۴ و USB-C و دیسپلی پورت ۲٫۱، باتری ۴۲ وات‌ساعتی و وب‌کم پنج مگاپیکسلی اشاره کرد.

تینک‌پد X12 جدید به تراشه‌ی اختصاصی هوش مصنوعی مجهز است. قیمت لپ تاپ از حدود ۱٬۴۰۰ دلار آغاز می‌شود و این محصول از آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات