این اولین مک بوک بدون حاشیه دنیا است [تماشا کنید]

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مک بوک با نمایشگر مجازی کاملاً بدون حاشیه
یک یوتیوبر خلاق با ترکیب مک‌بوک و ویژن پرو، لپ‌تاپی با نمایشگر کاملاً بدون حاشیه ساخت.
تبلیغات

مدل‌های مفهومی مک‌بوک‌ از نمایشگرهای کاملاً بدون حاشیه بهره می‌برند؛ اما طرح‌های مذکور کاملاً فانتزی هستند و اپل واقعاً چنین محصولی تولید نکرده است.

برخی افراد حتی از حاشیه‌های بسیار باریک مک بوک اپل ناراضی هستند. لوک میانی، یوتیوبر معروف، این مشکل را با اتصال ویژن پرو ۳٬۵۰۰ دلاری به مک‌بوک رفع کرد.

ویدیو جدید لوک میانی ما را با مراحل تبدیل مک بوک ایر M2 2022 به دستگاهی با نمایشگر کاملاً بدون حاشیه آشنا می‌کند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید پس‌ از جداسازی صفحه‌نمایش مک بوک، هدست ویژن پرو همچنان می‌تواند آن را تشخیص دهد و به‌عنوان نمایشگر عمل کند.

توجه داشته باشید بدون جداسازی نمایشگر مک‌بوک نیز می‌توان به نتیجه‌ی مشابه دست یافت. از طرفی جداسازی قطعات مک بوک و نمایشگر آن به تخصص و ابزارهای ویژه نیاز دارد.

میانی می‌گوید ترکیب مک‌بوک بدون نمایشگر با ویژن پرو ایده‌ای دیوانه‌کننده است؛ اما در عین حال ظاهر بسیار جالبی دارد. این کار در صورتی منطقی به‌نظر می‌رسد که یک مک‌بوک با نمایشگر شکسته و یک ویژن پرو داشته باشید.

البته می‌توان به‌جای ویژن پرو از عینک‌های واقعیت افزوده‌ی ارزان‌قیمت‌تر استفاده کرد که ازطریق درگاه USB-C به هر دستگاهی ازجمله مک‌بوک متصل می‌شوند.

اپل تاکنون لپ‌تاپی با نمایشگر کاملاً بدون حاشیه تولید نکرده است اما اگر چنین دستگاهی تولید شود، بدون شک قیمت لپ تاپ مورد بحث بسیار زیاد خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات