این لپ تاپ به دو نمایشگر بزرگ مجهز است

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ yoga book 9i لنوو در کنار گلدان
تصاویر فاش‌شده از نسل نهم یوگا بوک 9i، طراحی هیجان‌انگیز این لپ‌تاپ‌ لنوو را به نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

لپ‌تاپ Yoga Book 9i لنوو در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (دی و بهمن ۱۴۰۱) با هیاهوی فراوان از راه رسید و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. بر اساس گفته‌ی ایوان بلس در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، نسل جدید این لپ‌تاپ‌ در راه است. در تصاویر فا‌ش‌شده شاهد طراحی دونمایشگره‌ی هیجان‌انگیز نسل نهم لپ‌تاپ یوگا بوک 9i هستیم.

لپ‌تاپ باریک و سبک لنوو با لولای ۳۶۰ درجه و نمایشگرهای لمسی همراه شده است که آن را به‌سادگی تبدیل به تبلت می‌کند. نسل نهم لپ‌تاپ Yoga Book 9i احتمالاً هنرمندان حرفه‌ای را نیز هدف قرار می‌دهد، زیرا از قلم پشتیبانی می‌کند.

رندر لپ تاپ دونمایشگره Yoga Book 9i
رندر لپ تاپ Yoga Book 9i لنوو
لپ تاپ Yoga Book 9i لنوو

یوگا بوک 9i جدید مانند نسل قبلی‌اش دارای کیبوردی با صفحه‌ی لمسی مخفی است. صفحه‌نمایش اصلی این لپ‌تاپ نسبت به صفحه‌نمایش ثانویه کمی ابعاد بزرگ‌تر دارد. نمایشگر ثانویه لپ‌ تاپ لنوو در بالای کیبورد و نزدیک لولا قرار گرفته است.

در کنار لپ‌تاپ شاهد دو درگاه تاندربولت ۴ هستیم. ازآنجاکه نسل قبلی با پردازنده اینتل نسل ۱۳ همراه بود، انتظار می‌رود مدل جدید این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی نسل ۱۴ میتیور لیک (سری Intel Core Ultra) استفاده کند.

اطلاعات بیشتری از نسل نهم لپ‌تاپ یوگا بوک 9i در دست نیست و تاریخ رونمایی و قیمت لپ تاپ لنوو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات