گیگابایت با دو لپ تاپ پرقدرت به استقبال پردازنده‌های Core Ultra رفت

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ ۲۰۲۴ aorus 17 گیگابایت از دو زاویه
لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ گیگابایت به تراشه‌های میتیور لیک جدید اینتل و گرافیک قدرتمند انویدیا مجهز شده‌اند.
تبلیغات

اینتل هفته‌ی گذشته پردازنده‌های کلاس لپ‌تاپ Core Ultra را که به CPU Intel میتیور لیک هم شناخته می‌شوند، رونمایی کرد. شرکت‌های تولیدکننده‌‌ شروع به معرفی لپ‌تاپ‌هایی کرده‌اند که از این تراشه‌های جدید استفاده می‌کنند و حالا گیگابایت نیز مشخصات لپ‌تاپ جدید خود را منتشر کرده است.

لپ‌تاپ‌های گیگابایت AORUS 17 و AORUS 15، دارای گرافیک انویدیا سری GeForce RTX 40 و پردازنده‌های جدید Core Ultra 7 هستند که از Boost Engine هوشمند اینتل برای افزایش عمر باتری استفاده می‌کنند.

لپ تاپ ۲۰۲۴ aorus 17 گیگابایت در زوایای مختلف و متن معرفی محصول

لپ‌تاپ‌های AORUS 17 و AORUS 15 در دسته‌ی لپ تاپ گیمینگ قرار می‌گیرند و برای تولید محتواهای گرافیکی مناسب هستند، زیرا رم DDR5 قابل ارتقاء دارند.

گرافیک‌های سری GeForce RTX 40 از فناوری Advanced Optimus انویدیا برای بهبود عملکرد پردازش‌های گرافیکی، کاهش تأخیر بین پردازنده و نمایشگر و افزایش دوام شارژ باتری استفاده می‌کنند.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت aorus 17 مدل ۲۰۲۴ با پردازنده اینتل core ultra

لپ‌تاپ‌های جدید گیگابایت دارای فناوری خنک‌کنندگی WINDFORCE Infinity برای مدیریت مؤثرتر دما هستند. طراحی شامل تیغه‌های حرارتی نازک است که سطح خنک‌کننده را افزایش می‌دهند، در حالی که ابعاد لپ‌تاپ را کوچک نگه می‌دارند.

صفحه‌نمایش لپ تاپ گیگابایت دارای وضوح QHD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است که برای کاربرد گیمینگ بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. گواهی TÜV Rheinland محافظت از چشم کاربر را تضمین می‌کند و Dolby Vision و Dolby Atmos تجربه‌ی بصری و شنوایی را بهبود می‌بخشند.

لپ‌تاپ‌های هوش‌ مصنوعی گیگابایت، نرم‌افزار تازه‌ای به نام AI Nexus مبتنی بر یادگیری ماشین دارند که تجربه‌ی کار با دستگاه را بهبود می‌بخشد. AI Nexus از هوش مصنوعی آژور مایکروسافت برای تنظیم کردن CPU و GPU و فن بر اساس میزان سنگین‌ بودن بازی استفاده می‌کند.

ویژگی دیگری موسوم‌ به AI Power Gear وجود دارد که در آینده به لپ‌تاپ اضافه می‌شود و انتظار می‌رود مصرف برق را بهینه کند و باعث افزایش عمر باتری و افزایش عمر کل دستگاه شود. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قیمت لپ تاپ گیمینگ گیگابایت AORUS 17 و AORUS 15 در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات