این لپ تاپ ۱۸ میلیونی بدنه فلزی محکم، پردازنده اینتل و ۵۱۲ گیگابایت SSD دارد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ اینفینیکس INBook Y2 Plus در نمای پشتی و جلویی در رنگ‌های مختلف
اینفینیکس قصد دارد لپ‌تاپ اقتصادی جدیدی با مشخصات راضی‌کننده برای بازار هند عرضه کند.
تبلیغات

اینفینیکس خود را برای رونمایی لپ‌تاپ جدید InBook Y2 پلاس در بازار هند آماده می‌کند که قرار است به‌زودی در این منطقه عرضه شود. این مدل هم‌اکنون در بازارهای دیگر موجود است.

به‌گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، سازنده‌ی گوشی اینفینیکس در گذشته چند لپ‌تاپ باریک و سبک را در هند عرضه کرده بود و INBook Y2 پلاس جدیدترین محصول اینفینیکس در این کشور است. همان‌طور‌که از نام آن پیدا است، مدل Y2 پلاس جانشین مستقیم Y1 پلاس است که در ماه فوریه (بهمن و اسفند) عرضه شد.

لپ‌تاپ اینفینیکس INBOOK Y2 Plus در رنگ‌های مختلف

براساس اخبار منتشر‌شده، قیمت لپ تاپ INBook Y2 پلاس تقریباً ۳۶۰ دلار خواهد بود. با وجود برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه، INBook Y2 پلاس بدنه‌ای باریک و سبک با طراحی فلزی برس خورده دارد و با نمایشگری با حاشیه‌های بسیار کم، حس پریمیومی را ارائه خواهد داد.

کیبورد INBook Y2 پلاس نور پس‌زمینه دارد. اینفینیکس پیش‌تر این لپ‌تاپ را در بنگلادش معرفی کرده بود که اطلاعاتی از برخی از مشخصات آن در‌اختیارمنا قرار می‌دهد. لپ‌تاپ اینفینیکس به پردازنده‌ اینتل سری Core i5 نسل یازدهم و ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD مجهز خواهد بود.

لپ‌تاپ INBook Y2 پلاس در رنگ‌های نقر‌ه‌ای و خاکستری و آبی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح FHD، وب‌‌کم Full HD برای تماس‌های ویدئویی، سیستم‌عامل ویندوز ۱۱، دو اسپیکر ۲ واتی و پورت USB Type-C اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات