لپ تاپ ردمی بوک 15E شیائومی با پردازنده دو نسل قبل رونمایی شد

دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
نمای کناری پشت و جلو لپ تاپ ردمی بوک 15E شیائومی
ردمی بوک 15E جدیدترین لپ تاپ شیائومی است که در کمال تعجب از پردازنده‌ی نسل ۱۱ اینتل استفاده می‌کند.
تبلیغات

شیائومی لپ تاپ باریک و سبک جدیدی در بازار چین رونمایی کرده که ردمی بوک ۱۵ ای نام دارد و از سخت‌افزار مطلوب استفاده می‌کند. مطابق انتظار این لپ تاپ طراحی مشابه مک بوک‌های اپل دارد، البته با اضافه شدن ناچ به مک بوک، اکنون شباهت‌ها کمتر است.

لپ تاپ ردمی بوک 15E شیائومی در دست

بر اساس گزارش گیزموچاینا، لپ تاپ Redmi Book 15E که مخصوص افراد حرفه‌ای است اوایل سال جاری میلادی برای مشتریان سازمانی رونمایی شده بود. این دستگاه به نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ فول اچ‌دی مجهز است و وزنش به ۱٫۸ کیلوگرم و ضخامتش به ۱۸٫۹ میلی‌متر می‌رسد.

لپ تاپ ردمی بوک 15E شیائومی از نمای جلو

ردمی بوک 15E از پردازنده‌‌ی Intel i7-11390H استفاده می‌کند و کانفیگ دیگری با پردازنده‌ی Intel i5-11320H دارد. اینتل مدتی است پردازنده‌های نسل ۱۳ را روانه‌ی بازار کرده اما لپ تاپ جدید شیائومی از پردازنده‌ی نسل ۱۱ استفاده می‌کند که در نوع خود عجیب است. این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت درایو ذخیره‌سازی SSD دارد.

شیائومی می‌گوید ردمی بوک 15E به باتری ۴۶ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات مجهز است. این باتری در تنها ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. قیمت پایه‌ی شیائومی ردمی بوک 15E از ۲٬۸۹۹ یوان (۴۰۰ دلار) شروع می‌شود و در کانفیگ مجهز به پردازنده‌ی Core i7 به ۳٬۲۹۹ یوان (۴۵۶ دلار) می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات