لپ تاپ جدید ایسوس حتی از مک بوک ایر نیز سبک‌تر و باریک‌تر است

یک‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ Zenbook S 13 OLED از نمای پشت
جدیدترین لپ تاپ ۱۳٫۳ اینچ ایسوس طراحی هیجان‌انگیز دارد، از پردازنده‌ی نسل ۱۳ اینتل استفاده می‌کند و به بدنه‌ی باریک و سبک‌وزن مجهز است.
تبلیغات

ایسوس ادعا می‌کند باریک‌ترین لپ تاپ ۱۳٫۳ اینچ OLED دنیا را تولید کرده است. Zenbook S 13 OLED 2023 (مدل UX5304) صفحه‌نمایش Lumina OLED با وضوح ۲٬۸۸۰ در ۱٬۸۸۰ پیکسل دارد که از استانداردهای Dolby Vision و VESA DisplayHDR True Black 500 پشتیبانی می‌کند. این صفحه‌نمایش به روشنایی ۵۵۰ نیت دست می‌یابد و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. تک‌اسپات می‌گوید نسبت نمایشگر به بدنه‌ی لپ تاپ ایسوس ۸۵ درصد است.

لپ تاپ ایسوس Zenbook S 13 OLED در جنگل

جدیدترین لپ تاپ ۱۳٫۳ اینچ ایسوس را می‌توان در قوی‌ترین کانفیگ با پردازنده‌ی Intel Core i7-1355U و ۳۲ گیگابایت رم LPDD5 و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی PCIe Gen4 SSD خریداری کرد.

لپ تاپ ذن بوک اس ۱۳ اولد پردازنده‌ی گرافیکی Intel Iris Xe و Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.2 و باتری ۶۳ وات‌ساعتی دارد. درصد شارژ باتری پس از تنها ۴۹ دقیقه از صفر به ۷۰ می‌رسد.

نمایشگر لپ تاپ ایسوس Zenbook S 13 OLED

لپ تاپ ایسوس به دو درگاه Thunderbolt 4 Type C و یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type A و یک درگاه HDMI 2.1 و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز است و اسپیکر دوگانه‌ی هارمن کاردن با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos دارد.

ضخامت نیم رخ لپ تاپ ایسوس Zenbook S 13 OLED

لپ تاپ هیجان‌انگیز ایسوس به دوربین فروسرخ فول HD مجهز است و بدنه‌ی آلومینیومی دارد. یکی از نکات جالب درباره‌ی این لپ تاپ، بهره‌مندی از تاچ‌پدی بزرگ به ابعاد ۱۲۹ در ۸۱ میلی‌متر است.

ابعاد بدنه‌ی لپ تاپ به ۲۹۶٫۲ در ۲۱۶٫۳ در ۱۰٫۹ میلی‌متر و وزنش به تنها یک کیلوگرم می‌رسد. این یعنی Zenbook S 13 OLED 2023 باریک‌تر و سبک‌تر از مک بوک ایر اپل است.

لپ تاپ Asus Zenbook S 13 را هم‌اکنون می‌توان با قیمت پایه‌ی ۱٬۳۹۹٫۹۹ دلار خریداری کرد. ایسوس این لپ تاپ را در رنگ‌های خاکستری و آبی روانه‌ی بازار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات