مک بوک تاشو؛ اپل احتمالاً با دستگاهی ۲۰ اینچ وارد بازار تاشدنی‌ها می‌شود

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
منابعی در کره می‌گویند اپل کار روی مک بوک تاشدنی مجهز به نمایشگر ۲۰٫۲۵ اینچی را شروع کرده است. تولیدکننده‌ی آیفون احتمالاً به‌این‌زودی‌ها وارد بازار گوشی‌های تاشدنی نمی‌شود.
تبلیغات

فرم‌فکتور تاشدنی مقوله‌ی کاملاً جدیدی در صنعت موبایل و لپ تاپ نیست و شماری از شرکت‌ها نظیر سامسونگ در این حوزه ورود کرده‌اند، بااین‌حال نبود اپل در بازار دستگاه‌های تاشدنی حس می‌شود. براساس نوشته‌ی Android Authority به نقل از The Elec، اپل احتمالاً در «مراحل اولیه‌ی» دستگاه تاشدنی مجهز به نمایشگر ۲۰٫۲۵ اینچ به سر می‌برد.

داشتن نمایشگر ۲۰٫۲۰ اینچی بدین معنی است که با موبایل تاشدنی طرف نیستیم و اپل روی مک بوک تاشدنی کار می‌کند. این اولین باری نیست که به احتمال تولید مک بوک تاشدنی اشاره می‌شود. گزارش جدید اعلام می‌کند مک بوک تاشدنی اپل به هنگام تا شدن نمایشگر ۱۵٫۳ اینچی ارائه می‌دهد.

لنوو پیش‌تر در سال ۲۰۲۰ لپ تاپی تاشدنی به نام X1 Fold عرضه کرد. آن محصول، اولین لپ تاپ مجهز به نمایشگر تاشدنی در دنیا بود. لنوو اوایل امسال لپ تاپش را به‌روز کرد. مدل جدید لپ تاپ لنوو در حالت عادی نمایشگر ۱۶٫۳ اینچ دارد و وقتی تا شود نمایشگر ۱۲ اینچ ارائه می‌دهد. ایسوس نیز با ذن‌بوک ۱۷ فولد در بازار لپ تاپ‌های تاشدنی وارد شده است.

رسانه‌ی کره‌ای The Elec به نقل از منبعی آگاه می‌نویسد اپل افزون‌بر مک بوک تاشدنی روی دستگاه دیگری با فرم‌فکتور مشابه کار می‌کند که قرار است جایگزین تبلت‌های سری آیپد مینی شود. احتمالاً این دستگاه در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات