عرضه آیپد تاشو تا سال ۲۰۲۵ قوت گرفت؛ ال‌جی تولیدکننده احتمالی پنل‌های منعطف خواهد بود

یک‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ای جدید حاکی از آن است که اپل برای تولید نمایشگر آیپد تاشدنی تصمیم گرفته است با ال جی دیسپلی وارد همکاری شود.
تبلیغات

گزارشی جدید ادعا می‌کند ال جی دیسپلی (LG Display) در حال همکاری با اپل برای تولید نمایشگر آیپد تاشدنی و مک بوک OLED است که احتمالاً از شیشه‌ی فوق باریک موسوم به UTG استفاده خواهد کرد. اپل اینسایدر می‌نویسد شایعه‌ی جدید اشاره‌ی کوتاهی به همکاری بین ال جی و اپل می‌کند. شایعات اخیر نیز می‌گفتند اپل به فکر تولید آیپد/مک تاشدنی افتاده است.

منابعی به وب‌سایت The Elec گفته‌اند ال جی دیسپلی هم‌اکنون در تلاش برای تولید پنل ۱۷ اینچ OLED مخصوص نوت‌بوک برای HP است. گفته می‌شود این پنل مشابه پنل تاشو ساخته‌شده برای لنوو در سال ۲۰۲۰ است.

The Elec در گزارش خود اضافه می‌کند ال جی مشغول همکاری با اپل به‌منظور تولید نمایشگری مشابه برای تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها است. The Elec به‌طور مستقیم نامی از آیپد یا مک‌بوک نمی‌آورد و مشخص نمی‌کند کدام مدل از این دستگاه‌ها قرار است از نمایشگر مورد اشاره استفاده کنند.

هیچ جزئیات اضافه‌ای درباره‌ی نمایشگری که ال جی روی آن کار می‌کند منتشر نشده است، به غیر از این ادعا که احتمالاً این پنل به‌جای پلاستیک پلی‌آمید از شیشه‌ی فوق باریک استفاده خواهد کرد.

راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، پیش‌تر اعلام کرده بود اپل قصد دارد مک‌بوکی ۲۰ اینچی با نمایشگر تاشدنی تولید کند. یانگ می‌گوید این دستگاه در بین سال‌های ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۷ روانه‌ی بازار خواهد شد. شرکت Display Supply Chain Consultants که متعلق به راس یانگ است نیز اعلام کرده آیفون تاشدنی تا پیش از سال ۲۰۲۵ به بازار نمی‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات