لپ‌تاپ‌های سری ردمی G مدل ۲۰۲۱ در بازار چین عرضه شدند

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی لپ‌تاپ‌های سری ردمی G مدل ۲۰۲۱ را که برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر بازی‌ ویدئویی ساخته و به پردازنده‌ی اینتل و AMD مجهز شده‌اند، در بازار چین عرضه کرد.
تبلیغات

چندی پیش شیائومی جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را معرفی کرد. مدل‌های جدید سری ردمی G به علاقه‌مندان اجازه می‌دهند لپ‌تاپ دلخواهشان را با پردازنده‌ی AMD یا اینتل خریداری کنند. علاوه بر آن، هر دو مدل از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برخوردار هستند و خریداران لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی می‌توانند تا سقف ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده‌ی گرافیکی RTX 3060 انویدیا را انتخاب کنند.

مشخصات سخت‌افزاری ردمی G مدل ۲۰۲۱ شیائومی

GizmoChina در گزارشی آورده که لپ‌تاپ جدید شیائومی با صفحه‌نمایش ۱۶٫۱ اینچی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز به بازار عرضه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند مدلی از لپ‌تاپ را با پردازنده‌ی نسل یازدهمی اینتل (مدل Core i5 11260H) انتخاب کنند که همراه آن ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

گزینه‌ی دیگری وجود دارد که دارای پردازنده‌ی رایزن ۷ مدل ۵۸۰۰ AMD است. این مدل نیز ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. علاقه‌مندان به لپ‌تاپ جدید شیائومی می‌توانند محصول این شرکت را همراه با ویندوز ۱۰ (به‌صورت از پیش نصب‌شده) دریافت کنند و پس از انتشار رسمی ویندوز ۱۱، به‌صورت رایگان به جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت کوچ کنند.

ردمی G مدل ۲۰۲۱ شیائومی دارای سیستم خنک‌کننده‌ی HHD 3.0 (مخفف Hurricane Heat Dissipation 3.0) است که شامل دو فن و چهار خروجی برای انتقال گرمای تولیدشده به خارج از بدنه‌ی دستگاه می‌شود. در مدل مجهز به پردازنده‌ی AMD از لوله‌های حرارتی مسی استفاده شده است تا انتقال حرارت با سرعت بیشتری انجام شود.

مدل دارای پردازنده‌ی اینتل از آداپتور ۱۸۰ وات و مدل دارای پردازنده‌ی AMD از آداپتور ۲۳۰ وات استفاده می‌کند. هر دو مدل از ارتباطات Wi-Fi 6، فناوری صوتی DTX، کیبورد با نور پس‌زمینه، دستیار هوشمند Xiao، درگاه تاندربولت ۴ و USB-C برخوردار هستند.

قیمت ردمی G مدل ۲۰۲۱ شیائومی

مدل دارای پردازنده‌ی AMD از برچسب قیمتی معادل ۱۰۸۱ دلار و مدل دارای پردازنده‌ی اینتل از برچسب قیمتی معادل ۸۸۰ دلار برخوردار است. متأسفانه هنوز مشخص نشده است که آیا لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G مدل ۲۰۲۱ شیائومی وارد بازار دیگری به غیر از چین خواهد شد یا خیر؛ اما با توجه به سیاست‌های شرکت چینی، می‌توان انتظار داشت که محصول جدید این شرکت به‌زودی در نقاط مختلف دنیا عرضه شود.

نظر شما کاربران زومیت در مورد ردمی G مدل ۲۰۲۱ چیست؟ آیا قیمت و مشخصات سخت‌افزاری آن توانسته است نظر شما را به خود جلب کند و در صورت عرضه‌ی لپ‌تاپ گیمینگ شیائومی به بازار ایران، کدام یک از دو مدل را خریداری خواهد کرد؟ آیا مدل دارای پردازنده‌ی AMD را انتخاب می‌کنید یا به دنبال خرید مدل مجهز به پردازنده‌ی اینتل خواهد بود؟ نظر خود را با اعضای دیگر زومیت در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و دلایل خود برای انتخاب ردمی G مدل ۲۰۲۱ را مطرح کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات