مایکروسافت ۱۰ مهر رویدادی با محوریت محصولات سرفیس برگزار می‌کند

شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین خبرها، مایکروسافت در نظر دارد رویداد بزرگ بعدی خود را در تاریخ ۲ اکتبر برابر با ۱۰ مهرماه برگزار کند.
تبلیغات

زمان زیادی تا برگزاری رویدادهای معرفی محصولات در فصل پاییز باقی‌ نمانده است. شرکت‌های بزرگ فناوری، هر کدام قصد دارند طی رویدادهای مختلفی، آخرین محصولات خود را رونمایی کنند. اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریورماه) گوشی‌های آیفون‌ ۲۰۱۸، اپل واچ و احتمالا آیپد خود را معرفی خواهد کرد. از سوی دیگر گوگل نیز قصد دارد در مراسمی در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهرماه)، از گوشی‌های پیکسل گوگل جدید خود رونمایی کند. 

مایکروسافت نیز در تدارک برگزاری مراسمی برای معرفی محصولات سخت‌افزاری خود در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهرماه) است، این مراسم ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت تهران برگزار شود. به‌همین منظور، Microsoft، دعوت‌نامه‌‌ای آماده کرده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید در متن دعوت‌نامه تنها تاریخ و ساعت مراسم مشخص شده است و توضیحاتی بیشتری در آن نیامده است. لذا مشخص نیست برنامه‌ی مایکروسافت برای این رویداد چه خواهد بود. 

رویداد مایکروسافت

پیشتر و در اواسط تیرماه، مایکروسافت سرفیس گو معرفی شد، بنابراین می‌توانیم این محصول را از فهرست محصولاتی که ممکن است در این مراسم بروزرسانی دریافت کنند یا رونمایی شوند؛ حذف کنیم. از آنجایی که مراسم مایکروسافت، اپل و گوگل از نظر زمانی تقریبا نزدیک به‌یکدیگر برگزار می‌شوند، احتمال دارد، مایکروسافت هم بخواهد سورپرایزی برای این مراسم داشته باشد.  

انتظار می‌رود که دستگاه‌های فعلی سرفیس به‌روز شوند یا حداقل یک دستگاه جدید معرفی شود. براساس آخرین خبرهای غیررسمی، امکان دارد مایکروسافت، سرفیس لپ‌تاپ یا سرفیس استودیو را به‌روز کند یا ممکن است سورپرایزی برای سرفیس‌پرو و سرفیس‌بوک‌ ۲ داشته باشد. هنوز مشخص نیست، ولی ممکن است سرفیس هاب ۲ نیز معرفی شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خبرهایی درباره‌ی رویداد ۱۰ مهر مایکروسافت فاش می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات