محبوبیت بیشتر سرفیس پرو نسبت به سرفیس لپ تاپ و سرفیس بوک

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی که اخیرا مؤسسه AdDuplex منتشر کرده است، محبوبیت سرفیس‌پرو مایکروسافت نسبت به سرفیس بوک و سرفیس لپ‌تاپ در جایگاه بالاتری قرار دارد.
تبلیغات

مؤسسه آماری AdDuplexگزارش آماری خود برای ماه نوامبر را منتشر کرده که بر اساس آن، سرفیس‌پرو‌ی مایکروسافت پرفروش‌ترین دستگاه‌ خانواده‌ی سرفیس است. همان‌طور که در تصویر زیر می‌توان مشاهده کرد، جدیدترین محصول از خانواده‌ی سرفیس پرو توانسته است فروش بالاتری نسبت به سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس بوک داشته باشد.

سرفیس‌پرو ۲۰۱۷ به‌تنهایی توانسته است ۹.۲ درصد از فروش بخش سرفیس را به خود اختصاص دهد؛ این آمار برای سرفیس بوک و سرفیس لپ‌تاپ به‌ ترتیب ۷.۵ درصد و ۲.۰ درصد است.

فروش سرفیس

شاید دلیل اصلی فروش بیشتر محصولات سرفیس پرو نسبت به دیگر هم‌خانواده‌های خود، قیمت پایین‌تر آن باشد. همچنین قالب ۲ در ۱ تبلت‌های مایکروسافت، عملاً نیاز به لپ‌تاپ را برطرف کرده است؛ از این‌رو کاربران با پرداخت مبلغی کمتر می‌توانند علاوه بر تبلت، یک لپ‌تاپ قدرتمند را نیز در اختیار داشته باشند.

علاوه بر آمار بالا، مؤسسه AdDuplex گزارشی درباره‌ی روند به‌روزرسانی نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ نیز منتشر کرده است که براساس آن به‌روزرسانی پاییزه کریترز در جایگاه پنجم قرار گرفته است؛ بدین معنی که اکنون از هر ۵ رایانه‌ی ویندوز ۱۰، یک دستگاه از به‌روزرسانی پاییزه کریترز استفاده می‌کند.

آمار نصب آپدیت ویندوز ۱۰

البته با توجه به فروش بیشتر محصولات سرفیس شرکت مایکروسافت، به‌روزرسانی اخیر ویندوز ۱۰ با سرعت بیشتری رشد می‌کند و اکنون در ۲۰ درصد از رایانه‌های ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ جالب است بدانید که این آمار برای به‌روزرسانی کریترز به ۱۸ درصد می‌رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات