مودم‌های جدید ایسر با فناوری‌های پیشرفته از راه رسیدند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
مطالعه 3 دقیقه
مودم جدید ایسر در پس زمینه‌ی سبز-آبی
ایسر با همکاری کوالکام، در نمایشگاه CES 2024 از مودم‌های جدید خود رونمایی کرد.
تبلیغات

برند تایوانی ایسر که اغلب به‌عنوان تولید‌کننده‌ی انواع لپ تاپ ایسر شناخته می‌شود، با همکاری کوالکام از دو مودم‌ جدید در نمایشگاه CES لاس وگاس رونمایی کرد. این دو محصول Predator Connect X7 5G CPE و Predator Connect T7 Wi-Fi 7 Mesh نام دارند.

طبق بیانیه‌ی رسمی ایسر، هر دو مودم به نرم‌افزار Hybrid QoS مجهز شده‌اند و به‌منظور حفظ عملکرد خود طی کار‌هایی نظیر انجام بازی‌های آنلاین، از عملیات Multi-Link برای بهینه‌سازی پهنای باند شبکه استفاده می‌کنند.

مودم سفید رنگ Predator Connect T7
مودم سیاه رنگ Predator Connect X7 5G

مودم Predator Connect X7 5G CPE اولین روتر جهان است که فناوری‌های 5G و Wi-Fi 7 را با توان تئوری BE11000 با یکدیگر ترکیب می‌کند. این یعنی مودم مورد بحث با ترکیب فناوری‌های 5G و Wi-Fi 7، سرعتی معادل حداکثر ۱۱٬۰۰۰ مگابیت‌برثانیه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

BE11000 به پتانسیل کلی انتقال داده در هنگام استفاده از همه‌ی باندها و فناوری‌های موجود به‌طور همزمان اشاره دارد. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، نرخ تاخیر Predator Connect X7 5G CPE حدود یک میلی‌ثانیه اعلام شده است.

مودم نام‌برده به‌منظور ارائه‌ی عملکرد بدون وقفه حتی در صورت قطع شدن شبکه‌ی 5G، از اتصال دوگانه‌ی WAN با استفاده از مکانسیم‌های خاصی برخوردار است.

مودم سفید رنگ Predator Connect T7 در حالت ایستاده
مودم سیاه رنگ Predator Connect X7 5G در حالت ایستاده

از طرف دیگر Predator Connect T7 Wi-Fi 7 Mesh تنها از Wi-Fi 7 و سه باند ۲٫۴ گیگاهرتز، ۵ گیگاهرتز و ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی ایسر مودم یادشده قابلیت همگام شدن با خروجی ترکیبی BE11000 را دارد و همان‌طور که از نامش پیدا است می‌تواند یک شبکه‌ی مش ایجاد کند.

هر دو مودم به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و پلتفرم توسعه داده شده توسط کوالکام مجهز هستند. چنین اتفاقی نوید ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی از کانال‌های Wi-Fi گسترده‌تر، تکنیک‌های مدولاسیون سیگنال پیشرفته و فناوری چند اتصالی را به خریداران می‌دهد.

ایسر به منظور سفارشی‌سازی بیشتر مودم‌ها توسط کاربران، برنامه‌ای به نام Predator Connect را توسعه داده است.

تاکنون اطلاعات دقیقی درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت مودم های جدید ایسر منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات