قابلیت CoTweets برای هم‌نویسی توییت توسط دو حساب کاربری، به‌صورت محدود در دسترس قرار گرفت

جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
توییتر قابلیت هم‌نویسی یک توییت توسط دو حساب کاربری (CoTweets) را به‌صورت محدود دردسترس شماری از ساکنان آمریکا، کانادا و کره‌ی جنوبی قرار داده است.
تبلیغات

توییتر به‌تازگی قابلیت CoTweets را به‌صورت آزمایشی به پلتفرم آنلاین خود اضافه کرده است. این قابلیت همان‌طورکه از نامش پیدا است به دو حساب کاربری امکان می‌دهد توییتی واحد بنویسند و آن را روی پروفایل خود منتشر کنند. در بالای توییت‌های این چنینی نام و تصویر پروفایل هر دو کاربر دیده می‌شود.

توییتر در گفت‌و‌گو با ورج اعلام کرده است که قابلیت CoTweets اکنون برای مدت‌زمانی محدود دردسترس برخی کاربران قرار گرفته است. اوایل سال جاری میلادی شبکه‌ی اجتماعی توییتر آزمایش CoTweets را به شکل محدودتری آغاز کرده بود.

فردی به نمایندگی از توییتر می‌گوید: «ما به کشف راه‌های جدیدی که مردم با آن‌ها بتوانند در توییتر با هم همکاری کنند ادامه می‌دهیم.» به گفته‌ی سخنگوی توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی با انتشار آزمایشی CoTweets قصد دارد ببیند که مردم و برندها چگونه از این قابلیت برای افزایش محبوبیت حساب کاربری و پیدا کردن مخاطبان جدید استفاده می‌کنند.

توییتر در پست جدید حساب کاربری Twitter Create اعلام کرده که قابلیت CoTweets برای شماری از حساب‌های منتخب در ایالات متحده، کانادا و کره‌ی جنوبی دردسترس قرار گرفته است. این شرکت همچنین در وب‌سایت خود جزئیات بیشتری درباره‌ی CoTweets اعلام کرده است.

Share the spotlight and engage with new audiences.Select accounts in the US, Canada, and Korea can now send invites to CoTweet! This experiment will run for a limited time.— Twitter Create (@TwitterCreate) July 7, 2022

توییتر می‌گوید توییت‌هایی که ازطریق قابلیت CoTweets منتشر می‌شوند برای فالوورهای هر دو حساب کاربری به نمایش درمی‌آیند. توییت‌های منتشرشده توسط این قابلیت که توییتر آن‌ها را «کوتوییت» خطاب می‌کند، با نگاه به تصویر پروفایل قابل تشخیص هستند. در حالت عادی در بخش بالای هر توییت نام یک حساب کاربری دیده می‌شود، اما در بالای کوتوییت‌ها دو حساب کاربری به چشم می‌خورد.

برای استفاده از قابلیت CoTweets، یکی از حساب‌های کاربری توییت را می‌نویسد و دعوت‌نامه‌ای برای حساب دوم ارسال می‌کند. وقتی حساب دوم دعوت‌نامه را بپذیرد، کوتوییت منتشر می‌شود. با این‌که در بالای کوتوییت نام دو حساب کاربری دیده می‌شود، به‌نظر می‌رسد نوتیفیکیشن منشن‌های کوتوییت فقط برای حساب اصلی به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است که اینستاگرام از سال گذشته‌ی میلادی میزبان قابلیت مشابهی شده است تا به حساب‌های کاربری امکان دهد به‌صورت مشترک و هم‌زمان پست ارسال کنند.

در ادامه می‌توانید یک نمونه کوتوییت را مشاهده کنید؛ البته به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی جاسازی‌شده‌ی کوتوییت در مقالات به شکل درست نمایش داده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم این توییت را در داخل نسخه‌ی تحت وب یا اپلیکیشن توییتر مشاهده کنید.

This is a CoTweet from me and Emma— Kelly Vaughn (@kvlly) July 7, 2022

قابلیت جدید توییتر در حالی به‌صورت آزمایشی آغازبه‌کار می‌کند که حاشیه‌های مربوط به این شبکه‌ی اجتماعی در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به اوج رسیده است. ایلان ماسک، میلیاردر معروف صنعت فناوری، در حال پیش‌برد قرارداد تصاحب توییتر است و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک توئیتر به‌طور کامل به تصاحب ماسک درمی‌آید و تبدیل به شرکتی خصوصی می‌شود. تنش بین ایلان ماسک و مدیران توییتر چند بار خبرساز شده چون ماسک می‌گوید تعداد بات‌های توییتر بسیار بیشتر از آن‌چیزی است که مدیران این شبکه‌ی اجتماعی اعلام می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات