توییتر قابلیت هم‌نویسی توییت به‌وسیله دو اکانت را بررسی می‌کند

شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اسکرین‌شات‌های فاش‌شده نشان می‌دهد توییتر در حال کار روی قابلیتی است تا دو حساب کاربری امکان هم‌نویسی یک توییت را داشته باشند و نام هر دو آن‌ها در بالای توییت به نمایش دربیاید.
تبلیغات

ورج به‌نقل از تک‌کرانچ می‌نویسد توییتر تأیید کرده مشغول کار روی قابلیت جدیدی است که نوشته‌شدن یک توییت به‌دست دو حساب کاربری را ممکن می‌کند. از دسامبر سال گذشته‌ (آذر و دی ۱۴۰۰)، یکی از محققان اپلیکیشن چند بار مدارکی را از توسعه‌ی قابلیت یادشده منتشر کرده و در همین زمینه به‌نظر می‌رسد صفحه‌ی رسمی توییتر برای معرفی این قابلیت نیز فاش شده است.

ارائه‌ی قابلیت هم‌نویسی توییت در توییتر چندان برایمان تعجب‌برانگیز نیست؛ چون اینستاگرام، یکی از رقبای توییتر در دنیای شبکه‌های اجتماعی، از سال گذشته‌ی میلادی قابلیت مشابهی را ارائه داده است. دلایل مختلفی برای استفاده از این قابلیت وجود دارد؛ از همکاری بین برندها گرفته تا پویش بین اینفلوئنسرها.

براساس اسکرین‌شات‌های فاش‌شده، برای هم‌نویسی یک توییت صرفاً می‌توانید حساب‌هایی عمومی‌ای را دعوت کنید که شما را فالو کرده‌اند. این حساب‌های کاربری باید حتماً دعوت شما را بپذیرند تا نامشان درکنار توییت به نمایش دربیاید. امیدواریم توییتر تدابیری بیندیشد تا حساب‌های کاربری بزرگ و محبوب به دفعات هدف چنین درخواست‌هایی برای توییت‌های اسپم قرار نگیرند.

توییت‌های نوشته‌شده به‌وسیله‌ی دو حساب کاربری، پس از انتشار، برای دنبال‌کنندگان هر دو حساب به نمایش درمی‌آید. همچنین، آواتار هر دو حساب کاربری در بخش بالا سمت چپ توییت نمایش داده می‌شود.

درپایان، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در‌حال‌حاضر، مشخص نیست که توییتر درنهایت قابلیت هم‌نویسی توییت را دردسترس عموم قرار می‌دهد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات