فروشگاه اینترنتی اپل با طراحی و بخش‌های جدید به‌روز شد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت رسمی اپل پس از مدت کوتاهی اختلال در دسترسی، با ظاهری جدید و بخش فروشگاه آنلاین اختصاصی به‌روز شد.
تبلیغات

یکی از تغییرات برجسته‌ وب‌سایت رسمی اپل، اضافه‌شدن تب جدید Store (فروشگاه) است که در نوار ناوبری Apple.com در‌کنار بخش‌های مک، آیپد، واچ، تی‌وی، موزیک و پشتیبانی قرار دارد؛ البته باید به این نکته توجه کرد که وب‌سایت اپل در گذشته نیز تب اختصاصی فروشگاه داشت؛ اما غول دنیای فناوری در بازطراحی قبلی آن را حذف کرد. بازگشت بخش مذکور سبب می‌شود مشتریان بدون پیمایش در صفحات مختلف محصولات، سریعا به گزینه Buy (خرید) دسترسی داشته باشند.

به‌طورکلی، اپل طراحی جدید بخش فروشگاه آنلاینش را از برنامه اپل استور در iOS وام گرفته است و صفحه اصلی فروشگاه نیز شامل معاملات و تبلیغات فعلی، همراه با لوازم جانبی و محصولاتی است که اپل آن‌ها را برجسته می‌کند. ناوبری وب‌سایت ازطریق پیمایش افقی انجام می‌شود که در دستگاه‌های مبتنی‌بر سیستم‌عامل iOS و iPadOS بسیار روان‌تر از نسخه دسکتاپ به‌نظر می‌رسد.

در رابط کاربری جدید، با کلیک روی یک دسته محصول مانند بخش مک، تمامی گزینه‌های مختلف همراه‌با دسترسی به مقایسه و متخصصان خرید و لوازم جانبی و سایر اطلاعات ارائه می‌شود. افزون‌براین، کاربران با انتخاب گزینه «Buy» ازطریق رابط فروشگاه به صفحات خرید استاندارد می‌روند که می‌توان از بخش‌های جداگانه نظیر مک، آیپد، آیفون و... نیز به آن دسترسی داشت.

از دیگر تغییرات می‌توان به شعار بالای صفحه اشاره کرد که در آن ناحیه نوشته شده است: «فروشگاه بهترین راه برای خرید محصولاتی که دوست دارید.» همچنین در بالای صفحه پیوندهایی برای تماس با متخصصان خرده‌فروشی و پیداکردن فروشگاه خرده‌فروشی وجود دارد. گفتنی است مانند تب فروشگاه اپل سال‌ها است که فهرستی تعاملی از فروشگاه‌های فیزیکی‌اش را در بخش جست‌وجوی سایت تعبیه کرده است.

برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات