شایعه: اپل قصد دارد محصولاتش را در فروشگاه‌های ال‌جی کره جنوبی به فروش برساند

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود اپل قصد دارد برای گسترش فعالیت خود در کره جنوبی، محصولاتی نظیر آیفون، آیپد و اپل واچ را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی ال‌جی در این کشور به فروش برساند.
تبلیغات

به گزارش MacRumors و به نقل از نشریه بیزینس کریا، اپل در انتظار همکاری با ال‌جی است که به شرکت کره‌ای اجازه می‌دهد آیفون، آیپد و اپل واچ را در بیش از ۴۰۰ خرده‌فروشی «LG Best Shop» در سراسر کره جنوبی بفروشد.

ال‌جی اخیراً تجارت گوشی‌ هوشمند خود را تعطیل کرده است و به تبع آن، فضای خرده‌فروشی را که قبلاً برای بازاریابی گوشی‌هایش استفاده می‌شد، خالی گذاشته است. ظاهراً اکنون اپل در صدد استفاده از آن فضا برای فروش آیفون، آیپد و ساعت‌ هوشمند است. در حال حاضر فعالیت اپل در کره جنوبی بسیار ناچیز است؛ بنابراین توافق با ال‌جی برای فروش محصولات در بیش از ۴۰۰ فروشگاه راهی آسان برای گسترش حضور کوپرتینویی‌ها در این کشور است.

در این گزارش آمده است که این دو شرکت در حال مذاکره برای ایجاد بخش‌های جداگانه‌ی محصولات اپل در فروشگاه‌هایی هستند که مستقیماً توسط کارمندان اپل اداره می‌شوند یا به LG Best Shop اجازه می‌دهد محصولات اپل را پس از کسب حق فروش توسط ال‌جی الکترونیک به فروش برساند. گفته می‌شود دو طرف هنوز در مورد زمان آغاز مشارکت تصمیم نگرفته‌اند؛ اما برخی از کارشناسان بازار پیش‌بینی می‌کنند مدتی پس از پایان ماه جولای (تیر) طول خواهد کشید که ال‌جی به‌طور کامل از تجارت گوشی‌ هوشمند خارج شود.

بر اساس این گزارش، ال‌جی و اپل در مورد فروش رایانه‌های مک اختلاف نظر دارند. ال‌جی لپ‌تاپ‌های خود موسوم به گرم را به فروش می‌رساند و ارائه مک‌های اپل می‌تواند به فروش آن‌ها آسیب برساند. در نتیجه احتمالاً دو طرف فقط در مورد فروش آیفون، آیپد و ساعت اپل به توافق خواهند رسید. سخنگوی ال‌جی در بیانیه‌ای گفته است هنوز چیزی قطعی نشده و آن‌ها در حال بررسی تمامی جوانب و احتمالات هستند.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات