دیزنی پلاس به رکورد ۷۳٫۷ میلیون کاربر حق اشتراکی دست پیدا کرده است

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
دیزنی پلاس تا سپتامبر سال ۲۰۲۰ توانسته است به رکورد ۷۳٫۷ میلیون کاربر حق اشتراکی دست پیدا کند.
تبلیغات

کسب‌وکارهای زیادی به‌واسطه شیوع ویروس کرونا در دنیا رونق گرفتند و در این میان، مردم از سرویس‌های استریم ویدئو بسیار استقبال کرده‌اند. یکی از سرویس‌هایی که در طول ۹ ماه گذشته با افزایش مخاطب بسیار زیادی روبه‌رو شده، دیزنی پلاس است. این سرویس تنها در ۲۴ ساعت اول راه‌اندازی، توانست ۱۰ میلیون مشترک کسب کند و تعداد کاربران حق اشتراکی آن تا سپتامبر ۲۰۲۰ به ۷۳٫۷ میلیون نفر رسیده است. والت دیزنی پیش‌بینی کرده بود که بتواند تا سال ۲۰۲۴ بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون کاربر حق اشتراکی داشته باشد. این شرکت بین ماه‌های آوریل تا جون سال ۲۰۲۰ توانست به رکورد ۶۰٫۵ میلیون کاربر حق اشتراکی دست پیدا کند. این میزان استقبال می‌تواند زنگ خطری برای نتفلیکس باشد.

نتفلیکس تا این لحظه ۱۹۵ میلیون کاربر حق اشتراکی در سرتاسر دنیا دارد و در حالی به این رکورد رسید که سرویس‌هایی مانند دیزنی پلاس، اپل تی وی پلاس و پیکاک راه‌اندازی نشده بودند.

بااین‌حال نتفلیکس انتظار دارد تا آخر سال ۲۰۲۰ بتواند به رکورد ۲۰۰ میلیون کاربر حق اشتراکی دست پیدا کند. در حال‌ حاضر فاصله نتفلیکس با دیزنی پلاس آن‌قدر زیاد است که این شرکت احساس خطر نمی‌کند؛ اما استقبال از دیزنی پلاس هر روز بیشتر می‌شود.

انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵ نزدیک به ۲۳۰ میلیون نفر در دنیا به استفاده از سرویس‌ استریم ویدئو روی بیاورند؛ البته این تعداد کاربر به‌اندازه‌ای نیست که دیگر سرویس‌ها بتوانند به رکورد نتفلیکس دست پیدا کنند. حتی این احتمال وجود دارد که در آینده دیزنی پلاس کاربران خود را از دست بدهد؛ چرا که بسیاری از این کاربران از اشتراک یک‌ساله رایگان مشتریان ورایزن استفاده می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات