همکاری اپل با مایکروسافت؛ اپل تی‌وی به ایکس باکس می‌آید

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
به ‌نظر می‌رسد سرویس‌های پخش آنلاین محتوا به‌سرعت به دنیای کنسول بازی راه پیدا می‌کنند؛ مایکروسافت در توییت جدیدی از همکاری با اپل برای عرضه‌ی برنامه‌ی اپل تی‌وی در ایکس‌باکس خبر می‌دهد.
تبلیغات

ماه گذشته سونی اعلام کرد پلتفرم‌های استریم محتوا از جمله اپل تی‌وی، نتفلیکس، اسپاتیفای و...  هم‌زمان با راه‌اندازی کنسول پلی‌استیشن ۵ در ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) دردسترس خواهند بود و اکنون مایکروسافت از همکاری با اپل برای ارائه‌ی برنامه‌ی اپل تی‌وی در ایکس‌باکس خبر می‌دهد.

روز گذشته مایکروسافت خبر مهمی در اکانت توییتری خود منتشر کرد؛ بر اساس این توییت، برنامه‌ی اپل تی‌وی (Apple TV) از هفته‌ی آینده در کنسول‌های نسل نهم و هشتم مایکروسافت عرضه خواهد شد.

دارندگان ایکس‌باکس می‌توانند به‌صورت مستقیم در اپلیکیشن اپل تی‌وی ثبت ‌نام کنند و امکان یک هفته استفاده آزمایشی رایگان وجود دارد که می‌توانید قبل از تهیه‌ی اشتراک پولی (ماهیانه ۵ دلار)، محتوای موجود را بررسی کنید. برنامه‌ی اپل تی‌وی همچنین به افراد امکان دسترسی به فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی که طی سال‌های‌ گذشته از فروشگاه اپل خریداری کرده‌اند می‌دهد.

درست مانند سونی، مایکروسافت هم تعدادی از سرویس‌های استریم محتوای اپل را با حق اشتراک ماهیانه ۵ دلار روی ایکس‌باکس‌های نسل جدید عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود این همکاری در زمینه‌های دیگر نیز گسترش پیدا کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات