مایکروسافت با انتشار ویدئویی، ایکس باکس سری ایکس و اس را به‌طور کامل معرفی کرد

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
مایکروسافت ساعاتی پیش با انتشار یک ویدئوی جدید، تمام ویژگی‌های کنسول‌های نسل نهم این شرکت، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را معرفی کرد.
تبلیغات

چند هفته تا فرارسیدن تاریخ عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس زمان باقی مانده و مایکروسافت تصمیم گرفته است در این فاصله، یک راهنمای ویدیویی کامل از تمامی اطلاعاتی که در خصوص کنسول‌های نسل نهم این شرکت به آن نیاز خواهید داشت ارائه کند.

مالک پرینس (Malik Prince)، مدیر برنامه جامعه کاربران ایکس باکس به‌همراه هریسون هافمن (Harrison Hoffman) مدیر برنامه ارشد این شرکت، در این ویدئو به تشریح کلیه ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو کنسول می‌پردازند. این موارد از طراحی ظاهری تا صفحه اصلی رابط کاربری، داشبورد و چندین موضوع دیگر را در بر می‌گیرند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید:

تماشا در یوتیوب

در جریان این ویدئو، هافمن درباره دو هدف اصلی شرکت از ارائه این تجربه جدید صحبت می‌کند.این موارد اول از همه شامل ساده‌تر کردن این تجربه برای افرادی می‌شود که اولین ‌بار کنسول ایکس باکس را تهیه می‌کنند. این موارد می‌تواند به افرادی که می‌خواهد دستگاه خود را به‌روزرسانی کنند نیز کمک می‌کند. صفحه اصلی (خانه) رابط کاربری این کنسول امکان دسترسی سریع به بازی‌هایی که اخیرا اجرا شده‌اند فراهم می‌کند و همچنین با تصاویر پس‌زمینه پویا و جذابی تزیین شده است؛ این تصاویر در آینده و با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید، بهتر و جذاب‌تر خواهند شد.

در بخشی از این ویدئو، بازی Gears 5 با بهینه‌سازی نسل جدید روی کنسول‌های جدید ایکس باکس اجرا و تکسچرهای ارتقایافته‌ درکنار سایر جلوه‌های گرافیکی بهبودیافته آن به نمایش گذاشته می‌شود. کیفیت این بازی روی ایکس باکس سری ایکس با تنظیمات گرافیکی Ultra در پی‌سی برابری می‌کند. گیمرهایی که قصد دارند این کنسول را خریداری کنند می‌توانند تجربه‌ی بی‌نظیری هنگام بازی کردن داشته باشند.

کنسول جدید مایکروسافت

در ادامه درباره بخش جدید Guide کنسول توضیح داده می‌شود که ازطریق فشردن کلید Xbox روی کنترلرهای این کنسول قابل دسترسی است. سیستم هدایت این کنسول تا حد زیادی به وضعیت فعلی آن در ایکس باکس وان شباهت دارد و می‌توان از آن برای سوییچ کردن بین برنامه‌ها، چت‌های گروهی و... استفاده کرد. ضمن اینکه با استفاده از آن می‌توان به قابلیت Quick Resume که برای جا‌به‌جایی سریع بین بازی‌های در حال اجرا به کار می‌رود، دست یافت.

مقاله‌های مرتبط:

    علاوه ‌بر تمام این قابلیت‌ها، عملکرد کلید «اشتراک‌گذاری» یا Share در این ویدئو به‌صورت کامل تشریح می‌شود. با یک بار فشردن این کلید می‌توان از صفحه اسکرین‌شات گرفت و با نگه‌داشتن آن، ویدئو ضبط کرد. اشتراک محتوای چندرسانه‌ای در این کنسول سریع‌تر از پیش انجام می‌شود و امکان اشتراک‌گذاری خودکار نیز به گزینه‌های آن افزوده شده است. این ویژگی می‌تواند به افرادی که سعی دارند محتوای به‌دست‌آمده هنگام بازی را به اشتراک بگذارند، کمک خواهد کرد.

    شما می‌توانید با تماشای کامل این ویدئو، از سایر نکات و ویژگی‌هایی که توسط توسعه‌دهندگان تشریح می‌شود استفاده کنید. ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هر دو در تاریخ  ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهند شد. 

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات