محبوب ترین عبارات جستجو شده گوگل در سال ۲۰۱۸

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
مطالعه 4 دقیقه
گوگل به‌رسم هرسال، امسال نیز فهرست محبوب‌ترین عبارات جست‌وجوشده‌ی کاربران را منتشر کرده که در صدر آن‌ها، عبارت جام جهانی دیده می‌شود.
تبلیغات

گوگل اخیرا فهرست محبوب‌ترین عبارات جست‌وجو‌شده‌ی کاربران در یک سال اخیر را منتشر کرده است. یکی از اتفاقات مهم‌ امسال، برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور روسیه بود. ظاهرا همین موضوع باعث شده مردم بیش از هر عبارت دیگری، برای جام جهانی جست‌وجو کنند تا مطالب مرتبط‌به این مسابقات بزرگ را بخوانند.

گوگل می‌گوید عبارت World Cup در آمریکا و البته دیگر کشورهای دنیا، لقب محبوب‌ترین عبارت جست‌وجوشده را ازآنِ خود کرده است. طبق توضیحات گوگل، محبوب‌ترین عبارت درواقع به‌عبارتی اشاره می‌کند که در یک بازه‌ی زمانی مشخص در سال ۲۰۱۸ درمقایسه‌با سال گذشته بیشترین ترافیک را به‌خود اختصاص داده است.

کاربران آمریکایی اینترنت علاوه‌بر جست‌وجوی محبوب‌ترین مسابقات سال که درنهایت با قهرمانی فرانسه به‌اتمام رسید، عبارات دیگری نظیر طوفان فلورانس را هم بسیار جست‌وجو کرده‌اند؛ طوفانی مهیب که مدتی پیش در آمریکا رخ داد و برق نیم‌میلیون واحد خانه را قطع کرد. افزون‌براین، کاربران به‌ دفعات زیادی نام دمی لواتو را جست‌وجو کرده‌اند. لواتو یکی از خواننده‌های محبوب آمریکایی است که در جولای، گزارش‌هایی مبنی بر اوردوز او در رسانه‌ها منتشر شده بود.

Google بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی دنیا و بی‌شک یکی از وب‌سایت‌های نمادین‌ تاریخ اینترنت به‌شمار می‌آید. اطلاع از عبارات محبوب‌ جست‌وجوشده در گوگل این امکان را به ما می‌دهد تا بفهمیم فکر اکثر مردم طی یک سال اخیر، بیشتر درگیر چه موضوعاتی بوده است. در سال ۲۰۱۷، عده‌ی زیادی از مردم در گوگل عبارت طوفان ایرما و مت لاور را جست‌وجو کرده بودند. گفتنی است لاور از میزبان‌های یکی از برنامه‌های شبکه‌ی NBC بود که سال گذشته در پی نسبت‌داده‌شدن اتهامات آزار جنسی به وی از کار اخراج شد.

تیم ملی ایران / TeamMelli Iran

محبوب‌ترین عبارات جست‌وجوشده‌ی کاربران گوگل در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۸

ردیف

عبارت جست‌وجوشده

۱

World Cup

۲

Avicii

۳

Mac Miller

۴

Stan Lee

۵

Black Panther

۶

Meghan Markle

۷

Anthony Bourdain

۸

XXXTentacion

۹

Stephen Hawking

۱۰

Kate Spade

در جدول زیر، محبوب‌ترین عبارات جست‌وجوشده برای مطالعه‌ی اخبار را معرفی می‌کنیم. در این فهرست نیز، عبارت جام جهانی در صدر قرار گرفته است. درضمن، عبارات دیگری نظیر طوفان فلورانس، عروسی سلطنتی، نتایج انتخابات و عباراتی دیگر در این فهرست به‌چشم می‌خورند.

محبوب‌ترین اخبار جست‌وجوشده‌ی کاربران گوگل در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۸

ردیف

عبارت جست‌وجوشده

۱

World Cup

۲

Hurricane Florence

۳

Mega Millions Result

۴

Royal Wedding

۵

Election Results

۶

Hurricane Michael

۷

Kavanaugh Confirmation

۸

Florida Shooting

۹

Greve dos caminhoneiros

۱۰

Government Shutdown

فهرست محبوب‌ترین اسامی جست‌وجوشده‌ی اشخاص را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. توجه کنید این فهرست افراد فقید را شامل نمی‌شود.

مگان مارکل / Meghan Markle

محبوب‌ترین اسامی جست‌وجوشده‌ی کاربران گوگل در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۸

ردیف

عبارت جست‌وجوشده

۱

Meghan Markle

۲

Demi Lovato

۳

Sylvester Stallone

۴

Logan Paul

۵

Khloe Kardashian

۶

Jair Bolsonaro

۷

Brett Kavanaugh

۸

Hailey Baldwin

۹

Stormy Daniels

۱۰

Cardi B

در جدول زیر، فهرست محبوب‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های جست‌وجوشده‌ی کاربران گوگل آمده است. در این فهرست، نام سریال جدید Altered Carbon نیز به‌چشم می‌خورد که سال گذشته نت‌فلیکس فصل اول آن را در دَه قسمت پخش کرد. درضمن، سه فیلم پلنگ سیاه و ددپول 2 و ونوم بیش از هر اثر دیگری جست‌وجو شده‌اند.

Black Panter

محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های جست‌وجوشده‌ی کاربران گوگل در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۸

ردیف

سریال‌های تلویزیونی

فیلم‌های سینمایی

۱

延禧攻略

Black Panther

۲

Altered Carbon

Deadpool 2

۳

บุพเพสันนิวาส

Venom

۴

मोटू पतलू

Avengers: Infinity War

۵

Roseanne

Bohemian Rhapsod

۶

The Haunting of Hill House

A Star Is Born

۷

Lost in Space

Incredibles 2

۸

Grande Fratello

The Nun

۹

Segundo Sol

A Quiet Place

۱۰

Bodyguard

Jurassic World: Fallen Kingdom

افزون‌براین، گوگل فهرست محبوب‌ترین ورزش‌کاران و افراد فقید و موسیقی‌دانان را نیز منتشر کرده است. براین‌اساس، آویچی و مک‌میلر و استن لی سه فرد فقیدی هستند که بیش از هرکس دیگری اسمشان را مردم جست‌وجو کرده‌اند. همچنین، سیلوستر استالونه و لوگان پاول و پیت دیویدسون به‌ترتیب محبوب‌ترین بازیگران و تریستان تامپسون و الکسیس سانچز و لیندزی وان به‌ترتیب محبوب‌ترین ورزش‌کاران و درنهایت دمی لواتو و کاردی بی و دنیل کوب‌بک به‌ترتیب محبوب‌ترین موسیقی‌دانان جست‌وجوشده در گوگل هستند.

دیدگاه شما درباره‌‌ی این فهرست چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات