سرویس جدید گوگل: گزارش لحظه‌ای از تعداد مدال‌های کسب شده در المپیک لندن

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
تنوع سرویس‌های گوگل آنقدر زیاد شده‌اند که شاید بسیاری از آنها را اصلا نشناسید. سرویس‌هایی که به ما در رسیدن به کیفیت بالاتر زندگی کمک می‌کنند و گوگل را بیش از پیش وارد زندگی‌مان می‌نمایند. المپیک هم که از اتفاق‌های بزرگ دنیا محسوب می‌شود گوگل را به معرفی سرویس جالب، مفید و جدیدی واداشته است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر المپیکی در مورد جستجوی اطلاعات در دنیا وجود داشت، کارهای گوگل در آن تنها به گرفتن مدال طلا ختم نمی‌شد. ولی المپیکی با این هدف وجود ندارد!

گوگل، به مناسبت شروع مسابقات المپیک لندن سرویسی را ارائه نموده که به کمک آن می‌توانید از تعداد مدل‌های توزیع شده به صورت لحظه‌ای مطلع شوید.

مقاله‌های مرتبط:

    برای استفاده از این سرویس کافی است، عبارت "medal count" را در گوگل جستجو کنید تا جدول کوچکی در بالای نتایج جستجو  شکل گیرد که جزئیات مدل‌های توزیع شده را تا این لحظه نمایش می دهد. (توجه داشته باشید که برای مشاهده این جدول حتما باید عبارت medal count را در کوتیشن "" قرار دهید.) همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدال‌های هر کشور تنها کافی است برروی نام هر کدام کلیک کنید.

    اگر برای این جستجو از کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ استفاده کنید، علاوه بر این جدول، نموداری نمایش داده می‌شود که شامل اطلاعات مفیدی درباره المپیک لندن و برنامه بازی‌ها است.

    این جستجو روشی مفیدی برای کسانی است که علی‌رغم علاقه‌مندی، به خاطر گرفتاری‌های روزمره نظیر مشغله کاری، امکان دنبال نمودن مسابقات دلخواه خود را ندارند.

    نظرشما درباره این سرویس چیست؟ آیا آن را می‌شناختید؟ اگر روش‌های بهتری برای کسب اطلاعات در رابطه با المپیک می‌شناسید، آنها را در بخش نظرات به دیگران معرفی نمایید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات