مایکروسافت سرویس ایمیل رایگان Outlook.com را راه اندازی کرد

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
اوت‌لوک‌دات‌کام در واقع سرویس ایمیل هات‌میل مایکروسافت با ظاهر مترو ویندوز ۸ است که از مکالمه ویدیویی اسکایپ نیز پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

اگر تصور می‌کنید که مایکروسافت هر آنچه برای تابستان آماده کرده بوده را معرفی نموده است، دوباره فکر کنید! غول نرم‌افزاری دنیا امروز از پیش‌نمایش نسخه جدید سرویس Hotmail با نام جدید Outlook.com پرده‌برداری کرد.

اوت‌لوک‌دات‌کام، سرویس ایمیل هات‌میل مایکروسافت با ظاهر مترو ویندوز ۸ است که از مکالمه ویدیویی اسکایپ نیز پشتیبانی می‌کند. اما با این وجود نسخه قدیمی Hotmail هنوز در دسترس کاربران می‌باشد. کاربران همچنین می‌تواند آدرس ایمیل جدید خود را با پسوند outlook.com@ ایجاد کنند.

کاربران قدیمی هات‌میل می‌تواند با مراجعه به وب سایت Outlook.com از نسخه جدید سرویس ایمیل مایکروسافت با امکانات تازه و ظاهر متفاوت لذت ببرند. آدرس ایمیل کاربران از هر دو آدرسhotmail.com@ یا outlook.com@ در دسترس خواهد بود. کاربران جدید نیز می‌توانید ایمیل جدید خود را با آدرس outlook.com بسازند. پس فرصت را از دست ندهید و آدرس ایمیل خود را همین الان ایجاد کنید.

outlook webmail contacts 555

در سرویس جدید ایمیل مایکروسافت مدیریت کانتکت‌ها بهبود یافته و رابط کاربری آن به مراتب بهتر از هات میل شده است. مدیریت کانتکت‌ها شبیه آن چیزی است که در ویندوز ۸ نیز دیده‌ایم. Outlook.com به خوبی با توییتر، فیس‌بوک و جی‌میل ارتباط برقرار کرده و کانتکت‌های شما را از این سرویس‌ها به ایمیل جدیدتان در outlook.com وارد می‌کند. شما همچنین به راحتی می‌توانید کانتکت‌های خود را از سرویس‌های مختلف با یکدیگر یکی کنید.

outlook skype

Outlook.com به خوبی از تلفن‌های هوشمند و ابزارهای موبایل پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از آن برروی سیستم‌عامل‌های مختلف استفاده نمایند.

علاوه بر تمام این موارد کاربران می‌توانند از طریق Outlook.com به راحتی با دیگران و از طریق سرویس اسکایپ مایکروسافت مکالمه ویدویی برقرار کنند.

اگر همین الان اقدام کنید شاید بتوانید نام خود را با پسوند outlook.com ثبت کنید. اگر ثبت نام کردید نظرات خود را در بخش نظرات با دیگران در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات