سرویس ابری ال‌جی برای تلفن‌ هوشمند، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون‌های هوشمند امروز راه‌اندازی می‌شود

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی نیز وارد رقابت سرویس‌های کلاد شد، سرویس ابری این شرکت امکان آپلود محتوای مورد نیاز کاربر را برروی سرورهای آنلاین ال‌جی میسر می‌کند.
تبلیغات

دسترسی به نرم‌افزار مخصوص سرویس کلاد ال‌جی برای ابزارهای اندرویدی از طریق Google Play و یا LG Smart World امکان پذیر است. این نرم‌افزار بصورت خودکار اطلاعات کاربر را با فضای ابری همگام می‌کند تا از طریق ابزارهای مختلف در دسترس باشد. کاربر همچنین می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را مستقیما از طریق کامپیوتر روی فضای کلاد آپلود کند.

سرویس‌های کلاد روز به روز محبوب‌تر و متنوع‌تر می‌شود، از نرم‌افزارهای آنلاین مانند Google Docs و Microsoft Office 365 گرفته تا سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین مانند Dropbox و Box تا سرویس‌های تازه همچون سرویس کلاد سونی، sCloud سامسونگ، Drive گوگل، iCloud اپل و حالا هم سرویس کلاد ال‌جی. به نظر می‌رسد تولید کنندگان سخت‌افزار باور دارند که ارائه سرویس کلاد در کنار محصولات امری ضرروری است.

سرویس ابری ال‌جی از ویدیو و تصاویر سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند، پس اگر دوربین سه‌بعدی دارید، استفاده از این سرویس برایتان جذاب خواهد بود.

ال‌جی اعلام کرده که این سرویس به بصورت مجانی و با ظرفیت محدود قابل دسترس خواهد بود کاربر همچنین می‌تواند با پرداخت وجه مربوطه فضای مجانی خود را افزایش دهد.

سرویس کلاد ال‌جی قرار است امروز رسما شروع به کار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات